شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸

در دیدار کادرفنی باشگاه رسانه ورزش مازندران با رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران:

دکتر یحیی صالح طبری از اعلام حمایت هیات پزشکی ورزشی از اقدامات فرهنگی باشگاه رسانه خبر داد

5f3fa2b5-d24b-40fa-804d-89a911c020eb.jpg

صالح طبری : اصحاب رسانه و مخصوصا باشگاه رسانه تکلیف و وظیفه سنگینی در فرهنگ سازی ورزشی در استان را بر عهده دارد.

باشگاه رسانه ورزش استان مازندران که بیش از یک دهه است که با حضور جمعی از اصحاب رسانه سرتاسر استان مشغول فعالیت ورزشی و فرهنگی است، بارها در اقدامات فرهنگی پیش قدم بوده در شهرهای مختلف استان هم برای ارج نهادن به مقام پیشکسوتان ورزشی، با فرهنگ سازی‌های مختلف در تمامی زمینه‌ها مشغول فعالیت می‌باشد.

دکتر یحیی صالح طبری رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران در این نشست، ضمن حمایت از اقدامات فرهنگی و خیرخواهانه باشگاه رسانه ورزش مازندران، اظهار داشت: همه ما خودمان را عضوی از خانواده باشگاه بزرگ رسانه ورزش مازندران میدانیم و از هیچ حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

صالح طبری با بیان اینکه یک تکلیف بزرگ روی دوش شما رسانه‌ها است، افزود: ورزش جایی است که آدم ها هزینه میکنند که شاد و سلامت باشند. اصحاب رسانه و مخصوصا باشگاه رسانه تکلیف و وظیفه سنگینی در فرهنگ سازی ورزشی در استان را بر عهده دارد.

صالح طبری بیان داشت: هیات پزشکی ورزشی قهرمان بدون مدال است. این هیات تنها هیاتی است که کل هیات ها به نوعی با آن در ارتباط هستند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان مازندران ضمن تقدیر از اقدام باشگاه رسانه به جهت بیمه کردن کلیه بازیکنان این باشگاه، اظهار کرد: داشتن بیمه ورزشی جزو اولویت قبل از ورزش کردن است و با این بیمه ورزشی تا سقف ۶۵ میلیون بیمه شده تحت پوشش است و خدماتش را هم آنلاین میتواند دریافت کند.

حسین قزل سفلو سرمربی باشگاه رسانه ورزش مازندران باشگاه رسانه ورزش را یک باشگاه متفاوت و خاص دانست و بیان داشت: رسانه‌ها مهمترین نقش را در بازتاب افتخارآفرینی‌های قهرمانان و ورزشکاران مازندرانی دارند و به نوعی ورزش استان بخشی از برند بودنش را مدیون تلاش اصحاب رسانه است.

قزل سفلو افزود: مهمترین هدف باشگاه رسانه، اتحاد، همدلی ایجاد صمیمیت و بحث فرهنگی و فرهنگ سازی در ورزش و در جامعه است که این چندین سال به خوبی نقش خودش را در جامعه ایفا کرده است.

وی به مصدومیت‌های اخیر بازیکنان رسانه اشاره کرد و خواستار حمایت هیات پزشکی ورزشی از باشگاه رسانه شد و افزود: با توجه به شرایط خاص سنی و جسمی بازیکان باشگاه رسانه که اکثرا با عدم آمادگی همراه است، نیاز است تا از سوی هیات پزشکی یک سری تمهیداتی جهت حمایت از بازیکنان باشگاه رسانه ورزش مازندران صورت گیرد.

گفتنیست؛ در پایان این جلسه مقرر شد تا از سوی هیات پزشکی در بازی‌های دوستانه و خیرخواهانه باشگاه رسانه ورزش مازندران، پزشکیار، آمبولانس و همچنین در صورت نیاز، از خدمات فیزیوتراپی هیات پزشکی ورزشی برای اعضای باشگاه رسانه ورزش مازندران مورد استفاده قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.