پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱

/پیام تبریک/

پیام تبریک

دکتر کمال نوراله زاده رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش دفتر اردبیل پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر کمال نوراله زاده رئیس هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل به مناسبت ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» پیام تبریک صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:
بسمه تعالی
بیست‌وهفتم اردیبهشت‌ماه، روز جهانی ارتباطات روزیست که پاسداشت آن لازم و ضروری است چرا که افزایش اطلاعات و دانسته‌های بسیاری در جامعه از طریق توسعه ارتباطات به دست می‌آید و همین دستاورد آگاهی و دانش که ثمره گسترش ارتباطات است، جامعه را به پیش می‌برد.
امروزه جایگاه روابط عمومی بر همگان آشکار شده و نمی‌توان نقش آن را در پیشبرد اهداف یک نهاد یا سازمان، بهبود کیفی و کمی فعالیت‌ها و افزایش بهره وری از امکانات و نیروی انسانی نادیده گرفت.
بدین وسیله اینجانب این روز شکوهمند و فرهمند را به مشعل داران فروزان توسعه ارتباطی بخصوص به همکارانم در حوزه هیاتهای ورزشی که با الهام از هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، با صداقت، شجاعت و امانت ضمن حفظ مصالح سازمان و توسعه ورزش استان در جهت انجام رسالت خطیر خود بدون هیچ چشمداشتی فعالیت می کنند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.