شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳

حضور دبیرهیات پزشکی ورزشی فارس در شورای راهبردی ورزش استان فارس

شورا

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران،نشست شورای راهبردی ورزش استان فارس با حضور مدیر کل ورزش و جوانان فارس و کیکاووس سعیدی نایب رییس فدراسیون کاراته ، مهندس محمد هادی حسام ، دکتر اسکندر رحیمی ، غلامرضا کمانه مدیران کل اسبق ورزش و جوانان فارس و دیگر اعضای این شورا تشکیل شد . بررسی راهکارهای تکمیل پروژه های نیمه تمام استان ، هم افزایی دستگاه های اجرایی برای توسعه ورزش استان ، تدوین برنامه راهبردی و کلان ورزش استان از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود .

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در این نشست گفت: توسعه ورزش همگانی از شرح وظایف اصلی ما است و این ورزش شامل همه گروه ها و قشر ها می شود .وی افزود: توسعه ورزش بنیادی و تربیتی نیازمند احیا سواد حرکتی است و در سطح شیراز این بخش ورزش از سوی بخش خصوصی و دانشگاهی در حال انجام است .

دکتر عبدالرحیم خداجو همکاری دستگاه های همکار توسعه ورزش را مهم برشمرد و گفت : می بایست با هم افزایی و هم فکری این دستگاه ها، از توان همه جانبه جهت توسعه ورزش استفاده شود .مدیر کل ورزش و جوانان فارس همیاری شهرداری ها در راستای توسعه همگانی را راهگشا دانست و اظهار داشت :بر آنیم با ارائه راهکار و برگزاری همایش شهرداران استان فارس ورزش همگانی را سطح شهر های استان با همکاری این نهاد ها توسعه دهیم.

وی در خصوص توسعه ورزش قهرمانی استان نیز بیان داشت : لازمه موفقیت ورزش قهرمانی حمایت صنایع از ورزش است و صنایع بزرگی همچون پتروشیمی ها ، معادن و کارخانه های مختلف ذوب آهن ، سیمان و ...در استان فعالیت دارند و می بایست برای ورود صنعت به ورزش جذابیت ایجاد کنیم .

دکتراسکندررحیمی دبیرهیات پزشکی ورزشی فارس و مدیرکل اسبق هیات تربیت بدنی فارس نیز که به عنوان عضو این شورا در این نشست حضور داشت به بیان دیدگاه ها و راهکارهای خود پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.