همه‌ی خبرهای امروز
  • آسیب ۱۳۹۶-۰۴-۱۹ ۱۹:۰۴

    بازگشت به میادین بعد از آسیب دیدگی

    معمولاً بیشتر ورزشکاران، خصوصاً ورزشکاران آماتور وقتی دچار آسیب دیدگی می‌شوند یا بدون توجه به آن تمرینات را ادامه می‌دهند و کار به جایی می‌رسد که درمان سخت می‌شود و یا اینکه خیلی دیر به فکر درمان آسیب دیدگی میفتند.

  • کتابخانه کردستان ۱۳۹۶-۰۴-۱۴ ۱۸:۱۰

    با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان انجام شد؛

    تاسیس نخستین کتابخانه تخصصی ورزشکاران در هیات پزشکی ورزشی

    کتابخانه تخصصی و عمومی ویژه ورزشکاران و مربیان با اهدا 300 جلد کتاب از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در هیات پزشکی ورزشی استان راه اندازی شد.

  • ویتامین D ۱۳۹۶-۰۴-۱۳ ۱۸:۱۴

    نقش ویتامین D بر سلامتی و عوارض کمبود آن در بدن !

    مصرف ویتامین D برای افزایش جذب کلسیم در دستگاه گوارش، تولید سلول‌های جدید، افزایش عملکرد ایمنی بدن، تنظیم فشارخون و ترشح انسولین مهم است. بنابراین مهم است اطلاعات کاملی در خصوص مصرف این ویتامین داشته باشید.

  • مجمع انتخاباتی ریاست هیات پزشکی ورشی کردستان ۱۳۹۶-۰۳-۲۳ ۱۰:۳۴

    مجمع انتخاباتی ریاست هیات پزشکی ورشی کردستان

    مجمع انتخابات کردستان امروز 10 اسفند با حضور غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون، حامد جولائی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار ‌شد.

  • زانو ۱۳۹۶-۰۳-۲۳ ۱۰:۰۷

    باز کردن بیش از حد زانو چه تاثیری بر ستون فقرات می گذارد

    ستون فقرات انسان ها در طول زمان تغییر شکل می دهد، و این جزو ماهیت موجودات زنده است. بعد از تولدمان ستون فقرات ممکن است به دلایل متعدد، خراب شود.

  • بادی پامپ ۱۳۹۶-۰۳-۲۳ ۰۹:۵۲

    بادی پامپ چیست؟ تمرینات استقامتی بادی‌پامپ برای مبتدی‌ها/تصویری

    اگر هنوزهم هم می‌ترسید از هالترهایی که گوشه باشگاه چیده شده استفاده کنید، برای شما توصیه‌هایی داریم. تمرین با هالتر بسیار ساده‌تر از آنی است که به‌نظر می‌رسد.

  • دهه فجر ۱۳۹۵-۱۱-۱۶ ۱۴:۱۹

    22بهمن گرامی باد

  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۴ ۱۵:۲۳

    تماس با هیات

  • ۱۳۹۵-۱۱-۰۴ ۱۵:۱۵

    کلیپ افتتاحیه یازدهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی1395

  • دوره آموزشی مکمل های ورزشی و مواد ممنوعه ۱۳۹۵-۱۱-۰۴ ۱۴:۵۶

    دوره آموزشی مکمل های ورزشی و مواد ممنوعه

    دوره آموزشی مکمل ورزشی و مواد ممنوعه ویژه ناظرین سلامت بر باشگاهها و اماکن ورزشی توسط هیات پزشکی کردستان

  • ورزش صبگاهی ۱۳۹۵-۱۰-۲۳ ۰۹:۱۸

    4 ورزش صبگاهی برای ایجاد نشاط

    بسیاری از افراد صبح زود بعد از بیدار شدن از خواب برای نیرو بخشیدن بدن و فرار از بی حالی بعد از خواب و چون وقت کافی برای ورزش صبحگاهی ندارند از مواد کافئین دار همچون چایی، قهوه و نسکافه استفاده می کنند.

  • باشگاه ۱۳۹۵-۱۰-۱۹ ۰۹:۵۴

    دور دوم بازرسی از اماکن ورزشی کردستان آغاز شد

    بازرسی ثانویه از باشگاهها و اماکن ورزشی استان کردستان آغاز شد.

  • ناصر اشکانی ۱۳۹۵-۱۰-۱۳ ۱۰:۰۰

    مسؤول امور استان‌های فدراسیون پزشکی ورزشی:

    هیأت پزشکی کردستان عملکرد خوبی داشته است

    مسؤول امور استان‌های فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام رضایت صد درصدی از عملکرد هیأت کردستان، آن را یکی از هیأت‌های موفق در کشور نام برد.

  • پیاده روی ۱۳۹۵-۱۰-۰۴ ۱۰:۴۳

    6 شیوه تقویت عضلات شکم هنگام پیاده روی

    پیاده روی واقعاً می‌تواند به داشتن شکمی صاف و محکم کمک کند، اما به شرطی که بدانید چه تکنیک‌های مؤثری را با روتین پیاده روی‌تان همراه و سازگار کنید، در غیر این صورت، فرصتی عالی برای تراشیدن برآمدگی‌های نازیبای شکم‌تان را از دست خواهید داد.

  • طناب ۱۳۹۵-۰۹-۱۳ ۱۰:۰۶

    تمرینات بدنسازی با کش - کش تراباند

    چنانچه وقت کافی برای ورزش کردن در سالن های ورزشی را ندارید و از طرف دیگر می خواهید که جسم تان سالم و شاداب باشد، می توانید تمرینات بدنسازی با کش یا کش تراباند را تجربه کنید.

  • شکم ۱۳۹۵-۰۹-۰۹ ۱۴:۱۵

    شیوه آب کردن چربی دور شکم، کمر و پهلو / تصویری

    از حرکات ورزشی زیر میتوان برای آب کردن چربی دور شکم و کمر و پهلوها استفاده نمود. حتماً به خاطر داشته باشید قبل از شروع حرکات با کمی نرمش کششی بدنتان را آماده کنید.

  • کمپرس ۱۳۹۵-۰۸-۲۲ ۰۸:۵۸

    شیوه استفاده از کمپرس سرد و گرم

    بیشتر ورزشکاران می دانند که در برخی آسیب دیدگی ها چگونه کمپرس سرد را به کار ببرند. اما در مورد کمپرس گرم بیشتر افراد اطلاعات چندانی ندارند. این به شما کمک می کند تا اطلاعاتی در مورد چگونه به کار بردن سرما و گرما در آسیب دیدگی ها به دست آورید.

  • بدنسازی ۱۳۹۵-۰۸-۲۲ ۰۸:۴۵

    رشد عضلات پس از تمرین چگونه اتفاق می افتد؟

    علم و دانش ورزش آنقدر با سرعت در حال اطلاع رسانی است که هنوز به خوبی برخی مسائل را نمی دانیم، یعنی در مورد عملکرد بدن انسان و رشد عضلات نکاتی وجود دارد که ما از آنها بی خبریم.

  • دویدن ۱۳۹۵-۰۸-۲۲ ۰۸:۴۰

    چگونگی انتخاب تمرین ورزشی مناسب

    انتخاب یک برنامه ورزشی مناسب می تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند، این هدف می تواند، سلامتی، کاهش وزن و یا تناسب اندام باشد.

  • سیاتیک ۱۳۹۵-۰۸-۱۷ ۱۰:۰۵

    کاهش درد سیاتیک با تمرینات ورزشی/تصویری

    درد سیاتیک ! آیا این کلمه برای شما آشنا نیست؟ آیا هنگام کار یا فعالیت درد، بی حسی و حس سوزش در قسمت پایین کمر، لگن و پاها را حس کرده اید؟ بله، این حس ناخوشایند مربوط به درد عصب سیاتیک می باشد.

  • تمرین ۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۰۹:۰۹

    ۳۰ دقیقه تمرین بدنسازی و هوازی بدون وزنه

    با این برنامه هوازی و تمرین بدنسازی، بدون احتیاج به وسایل مختلف چربی بسوزانید و عضله سازی کنید. توسط این تمرینات کوتاه مدت اما شدید اینتروال هوازی، تمرین بدنسازی برای کل بدن و تمرینات مخصوص عضلات شکم تمامی بدن خود را تراشیده و شکم‌تان را سفت کنید. این تمرینات که روی هم رفته ۱۰ دقیقه طول خواهند کشیددر ۳ ست پیاپی انجام دهید.

  • رونالدو ۱۳۹۵-۰۸-۱۶ ۰۸:۴۰

    کاری از هیات پزشکی ورزشی کردستان؛

    تمریناتی برای پیشگیری از آسیب دیدگی/تصویری/

    کمردرد مزمن، مچ پای پیچ خورده، شانه یخ زده یا کپسولیت شانه و آسیب‌های اینچنینی نمونه‌هایی از عوارض آزار دهنده ورزش و تمرین هستند.

  • زانو ۱۳۹۵-۰۸-۰۸ ۰۹:۴۱

    درمان قفل شدن زانو/تصویری

    گر چه قفل شدن زانو ممکن است با کمی استراحت برطرف شود، اما فکر نکنید درمان شده است. اگر قطعه ای استخوان یا غضروف آن را به وجود آورده باشد، آسیب جدی زانو ممکن است به دنبال آن بیاید.

  • تمرین سنگین ۱۳۹۵-۰۸-۰۶ ۱۰:۰۳

    تمرین سنگین اما بدون آسیب دیدگی

    ورزش خوب است و ورزش سخت بهتر! اما ورزش مداوم کلید موفقیت برای دستیابی به تغییرات پایدار، حفظ سلامت و عملکرد بدن است. متأسفانه کار، خانواده، تفریحات و بسیاری مسائل دیگر ممکن است در برنامه ورزشی شما اختلال ایجاد کند.

  • زانو ۱۳۹۵-۰۸-۰۶ ۰۹:۵۸

    تاثیر بازکردن بیش از حد زانو بر ستون فقرات

    ستون فقرات انسان ها در طول زمان تغییر شکل می دهد، و این جزو ماهیت موجودات زنده است. بعد از تولدمان ستون فقرات ممکن است به دلایل متعدد، خراب شود.

  • طناب ۱۳۹۵-۰۸-۰۲ ۰۸:۵۴

    آموزش طناب زنی (تصاویر متحرک)

    در این مطلب 19 حرکت طناب زنی به شما آموزش داده شده که باعث تقویت دستگاه گردش خون و تنفس از راه فعالیت هوازی می­ شود و آمادگی لازم را به دست می­ آورد. کسی که فعالیت خود را بر طناب زدن استوار کند، عضلات بزرگ و مهم بدن را درگیر می­ کند و این خود عملی اساسی در جهت تقویت عضلات و قدرت بخشیدن به عضلات بدن است.

  • سرطان ۱۳۹۵-۰۸-۰۲ ۰۸:۴۷

    ورزش‌هایی برای بیماران سرطانی

    پس از تشخیص و درمان سرطان، نحوه زندگی بیمار تغییر می‌کند. بیشتر افراد همه تلاش خود را به کار می‌گیرند تا از بازگشت بیماری جلوگیری کنند.

  • تزئینی ۱۳۹۵-۰۸-۰۲ ۰۸:۴۲

    بهترین و بدترین تمرینات ورزشی هنگام ابتلا به سرماخوردگی

    وقتی که به فصل سرد سال می‌رسیم امکان سرماخوردگی نیز بیشتر می‌شود، در این شرایط خیلی از ورزشکاران واقعاً دوست ندارند ورزش را ترک کنند اما آیا از نوع ورزشی که می‌خواهند انجام دهند آگاه هستند که تأثیر منفی بر بیماری دارد یا خیر؟

  • تزئینی ۱۳۹۵-۰۸-۰۲ ۰۸:۳۲

    ۹ روش برای جلوگیری از درد پهلو هنگام دویدن

    ممکن است در مسیر دویدن یا در حین مسابقه باشید که ناگهان درد پهلو به سراغ‌تان می آید، این درد که طیفی از گرفتگی‌های خفیف تا دردهای شدید را در بر می‌گیرد ممکن است در پهلوی راست یا چپ شما احساس شود.