دوشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

افتخاری دیگر برای جامعه پزشکی ورزشی ؛

دکتر سعید کاظمی پزشک نمونه سال 95 شد

در مراسمی به مناسبت خجسته زاد روز بوعلی سینا و روز پزشک، سازمان نظام پزشکی کشور از دکتر سعید کاظمی ریس هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه به عنوان پزشک نمونه سال 95 تجلیل کرد. عکس : عبداله مرادی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه، در مراسم بزرگداشت روز پزشک که با حضور مسوولین دانشگاه علوم پزشکی و خدمات  بهداشتی درمانی و اعضای سازمان نظام پزشکی کرمانشاه برگزار شد، از دکتر سعید کاظمی به پاس تلاش و زحمات بی شائبه و خالصانه در عرصه پزشکی و درمان به عنوان پزشک نمونه سال 95 با اهداء لوح تقدیر دکتر زالی رئیس سازمان نظام پزشکی کشور تقدیر و تجلیل بعمل آمد. 


دکتر سعید کاظمی عضو هیئت رییسه و کارشناس خبره فدراسیون پزشکی ورزشی با کسب عنوان پزشک نمونه سال 95 افتخاری دیگر را نصیب جامعه پزشکی ورزشی کشور نمود و بر این اساس روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه این موفقیت ارزنده را به همه همکاران و تلاشگران بی ادعای عرصه ورزش صمیمانه تبریک عرض می نماید.


قابل ذکر است دکتر سعید کاظمی علاوه بر سابقه فعالیت 26 ساله در فدراسیون پزشکی ورزشی در پنج دوره متوالی نیز افتخار عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی کرمانشاه، بازرس و عضو مجمع عمومی نظام پزشکی کل کشور  را داشته و منشاء خدمات ارزنده و شایانی در حوزه درمان و پزشکی ورزشی کشور بوده است. 


هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه نیز روز پزشک را بر تمامی تلاشگران و زحمتکشان بی ادعای عرصه ورزش صمیمانه و خالصانه تبریک عرض می نماید.