سه‌شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸

مدرس فدراسیون پزشکی ورزشی:

آشنایی مدیران باشگاه ها با مواد ممنوعه ضروری است

ستاد نظارت بر اماکن ورزشی - دکتر گلشن راز

مدرس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: اگر اداره ورزش و جوانان با هیات‌های پزشکی ورزشی و ناظران آنها در باشگاها تعامل داشته باشند بهتر می‌توانند از فروش مکمل‌های غیرمجاز در باشگاه‌ها جلوگیری کنند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان کردستان، دکتر افسانه گلشن راز، امروز(12 مهر) در حاشیه کارگاه آموزشی مکمل‌های غیرمجاز، ضمن اشاره به اینکه مواد ممنوعه در باشگاه‌ها افزایش پیدا کرده است، اظهار کرد: مربیان از اطلاعات خوبی برخوردار هستند و از مشکلات استفاده از مواد نیروزا آگاهی دارند.



وی ضمن اشاره به اینکه هدف اصلی ستاد نظارت فدراسیون پزشکی، آموزش است، افزود: مربیان و مدیران باشگاه‌ها قبل از اینکه مجوز یک باشگاه را بگیرند باید با مسائل پزشکی و موادهای ممنوعه آگاه باشند تا در آینده دچار مشکل نشوند.



این مدرس کشوری در ادامه از اینکه هیات پزشکی ورزشی کردستان دومین استانی است که در خواست چنین کارگاهی را داده است ابراز خرسندی کرد و گفت: هیات پزشکی کردستان از لحاظ کار آموزشی بسیار خوب عمل کرده است و این نشان از آن دارد این هیات با تمامی محرومیت‌هایی که دارد در بحث سلامت ورزشکاران بسیار پیگیر است.



گلشن راز در ادامه سخنان خود به حق رای رئیس هیات پزشکی در باب ارائه مجوز باشگاه‌ها اشاره کرد و افزود: رئیس هیات پزشکی در جلساتی که در جهت ارائه مجوز از سوی اداره ورزش و جوانان صورت می‌گیرد باید حضور فعال داشته باشد و این اداره باید جایگاهی را برای حق رای رئیس هیات بگذارد.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.