پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

برنامه های هفته تربیت بدنی هیات پزشکی فارس تشریح شد

حیدرصفرپور

سرپرست پزشکی ورزشی استان فارس ویژه برنامه های این هیات به مناسبت هفته تربیت و بدنی و ورزش در فارس را تشریح کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان فارس ، دکتر حیدر صفرپور با تبریک به مناسبت فرارسیدن 26 مهرماه آغاز هفته تربیت بدنی و ورزش به مسئولین و جامع ورزش استان ،از برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی ورزشی با توجه به روزشمار هفته تربیت بدنی توسط این هیات در استان خبر داد.



وی با بیان اینکه کادر هیات پزشکی ورزشی استان می کوشد تا در این هفته همچون گذشته با برنامه ریزی های دقیق و مناسب، خدمات شایسته ای را به جامع ورزش ارائه دهد، افزود: با همکاری اداره ورزش و جوانان استان فارس، شهرداری شیراز، دانشگاه علوم پزشکی شیراز و هیئت های ورزشی شاهد اجرای برنامه های متنوع و کارآمد برای شهروندان خواهیم بود.



وی با اشاره به اینکه خود را مدیون و مرهون خون شهدا دانسته و امنیت و آرامشی را که امروز از آن برخورداریم حاصل از خودگذشتی این بزرگواران می دانیم، افزود: غبار روبی قبور مطهر شهدا و دیدار از خانواده محترم شهدای ورزشکار و جانبازان توسط مدیریت وکارکنان این هیات از برنامه های در نظر گرفته شده در این هفته نیز است..



دکتر صفرپورنشست با هیات های ورزشی و بررسی نیازهای آنها در راستای خدمات پزشکی ورزشی را از دیگر برنامه های هفته تربیت بدنی عنوان کرد و اضافه کرد: غربالگری سلامت و ناهنجاری های اسکلتی در دانش آموزان،سالمندان و  ورزشکاران از دیگر برنامه های پیش بینی شده این هفته نیز می باشد.



وی در ادامه به برپایی ایستگاه غربالگری سلامت در پیاده روی خانوادگی که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در صبح جمعه واقع در بلوار چمران برگزار می شود اشاره کرد و تصریح کرد:تست غربالگری سلامت در همایش ایستگاه های ورزش صبحگاهی روز چهارشنبه واقع در بوستان آزادی از دیگر برنامه هایی است که در این هفته اجرا خواهد شد.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.