شنبه ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

رونمایی از پایگاه جامع اطلاع رسانی فدراسیون پزشکی ورزشی

دکتر نوروزی:ارتقاء سطح رضایت جامعه ورزش محور تمامی برنامه ها و اقدامات ماست

غلامرضا نوروزی

با توجه به ضرورت به روز بودن ارائه خدمات به مخاطبان فدراسیون پزشکی ورزشی، این فدراسیون صبح امروز از پایگاه جامع اطلاع رسانی خود رونمایی کرد.

دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام این خبر گفت: تلاش مجموعه پزشکی ورزشی کشور همواره ارتقاء سطح رضایتمندی جامعه ورزش از خدمات این فدراسیون است و تمامی برنامه ها و فعالیت های ما معطوف به این هدف است.



وی افزود: با توجه به نقش و اهمیت  مقوله دولت الکترونیک و فراگیر شدن فضای مجازی، فدراسیون پزشکی ورزشی به منظور رفاه حال ورزشکاران و تسهیل معرفی و دریافت خدمات این فدراسیون در این بستر، از پایگاه جامع اطلاع رسانی خود رونمایی کرد.



دکتر نوروزی در خصوص این پایگاه افزود:  در این پایگاه علاوه بر انتشار اخبار و گزارش های روزانه، امکان دسترسی ورزشکاران به مطالب علمی و به روز پزشکی ورزشی در زیر شاخه های پزشکی ورزشی عمومی، توانبخشی ورزشی، روانشناسی ورزشی، حرکات اصلاحی، علم تمرین، آسیب های ورزشی، پزشکی ورزشی بانوان و مبارزه با دوپینگ فراهم شده است.



 وی ادامه داد:دریافت نوبت ویزیت پزشکان به صورت اینترنتی، نظارت بر اماکن ورزشی و سیستم دریافت صدای مشتری جهت تکریم ارباب رجوع از دیگر امکاناتی است که در این پایگاه اطلاع رسانی تعبیه شده است.



رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی درباره دیگر خصوصیات این پایگاه خبری توضیح داد: دسترسی به کتابخانه دیجیتال، دریافت فایل های تصویری و صوتی آموزشی همراه با امکان دریافت رایگان بروشور و پوسترهای آموزشی از دیگر امکانات این پایگاه خبری است.



 وی خاطر نشان کرد:علاوه بر این در جهت تحقق دولت الکترونیک طی یک حرکت زیست محیطی جهت صرفه جویی در مصرف کاغذ، اتوماسیون اداری این فدراسیون جهت مکاتبات الکترونیکی با سراسر کشور در این پایگاه در نظر  گرفته شده است.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.