دوشنبه ۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸

دکتر وحدت خبر داد؛

برگزاری دو دوره تغذیه کاربردی در بوشهر و کنگان

برگزاری کارگاه کنترل وزن و نوشیدنی‌ها نیز در دستور کار است

سودابه وحدت

هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر دوره یک روزه تغذیه کاربردی در ورزش را در شهرستان‌های بوشهر و کنگان برگزار می کند.

دکتر سودابه وحدت رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر با اعلام این خبر، افزود:این دوره در شهرستان کنگان در روز پنج شنبه 6 آبان ماه جاری در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور و در شهرستان بوشهر روز 7  آبان ماه جاری در سالن اجتماعات  مجتمع ورزشی شهدای خلیج فارس با مدرسی دکتر محمد صمدی که عضو هیات علمی تغذیه دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) و همچنین  مسوول زیر کمیته ورزش‌های قدرتی کمیته  تغذیه فدراسیون پزشکی  ورزشی کشور برگزار می شود.



دکتر وحدت اضافه کرد: محورهای آموزش در این دو دوره (مبانی تغذیه ورزشی، مدیریت و کنترل وزن، آب و الکترولیت‌ها و نوشیدنی‌های ورزشی) است.



رئیس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر خاطر نشان کرد: هرسال استان برای کلیه مربیان، ورزشکاران و دانشجویان علوم ورزشی شهرستان بوشهر این دوره‌ها را برگزار می کردیم، ولی امسال آن را گسترده کردیم و در یکی شهرستان‌های تابع (کنگان)   نیز این دوره برگزار و تشکیل خواهیم داد، تا بتوانیم تاثیرات بیشتری از لحاظ پزشکی و ورزشی و آموخته‌های علمی در سطح استان دارا باشد.



وی افزود:  به منظور بهبود سطح آموزش بعد از آموزش تئوری، کارگاه کنترل وزن و نوشیدنی‌ها هم برگزار خواهیم کرد که در این دو دوره، دکتر نجف پور دکتر تغدیه ورزشی از بوشهر به همراه  خودم با دکتر صمدی همکاری خواهیم کرد.



علاقه مندان برای ثبت نام بایستی به هیات‌های پزشکی ورزشی  در این دو شهرستان مراجعه کنند.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.