دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۸

اعلام آمادگی چندباره برای جراحی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد

دکتر نوروزی:تمام هزینه های درمان رضا یزدانی را تقبل می کنیم

نوروزی- یزدانی

رئیس فدراسیون پزشکی – ورزشی درباره مصدومیت رضا یزدانی کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد، گفت: پزشکان داخلی توانایی سخت‌ترین جراحی‌ها را دارند و یزدانی نباید نگرانی از این بابت داشته باشد.



به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی، با بیان اینکه رضا یزدانی یکی از قهرمانان بزرگ کشورمان است و حاضریم برای درمان پای مصدومش هرگونه همکاری را با او داشته باشیم، تصریح کرد: مصدومیت یزدانی از ناحیه آشیل پا است و نیاز فوری به جراحی دارد و با جلساتی که با همکاران و پزشکان حاذق در این زمینه در کشور داشتیم، مطمئن هستیم که جراحی وی موفقیت آمیز خواهد بود. این نوع آسیب دیدگی، مصدومیت شایعی است و بارها در کشورمان توسط متخصصان داخلی درمان شده است.



رئیس فدراسیون پزشکی - ورزشی گفت: ما در این مورد پیشنهاد دهنده هستیم و تصمیم‌گیرنده شخص رضا یزدانی است، اما طبق وظیفه ذاتی خود تمام هزینه‌های درمان و روند بهبودی وی را در داخل کشور تقبل می‌کنیم و از این بابت هیچ مشکلی نداریم. فدراسیون پزشکی ورزشی دکتر نادری فوق تخصص مچ پا را برای این عمل جراحی به یزدانی پیشنهاد داده است و وی نیز اعلام کرده برای این موضوع آمادگی کامل را دارد.



دکتر نوروزی خاطر نشان کرد: درمان مصدومیت زانوی بهداد سلیمی پیش از المپیک یکی از نمونه‌های شاخص کار متخصصان و پزشکان حاذق داخلی است و ایشان توانست در بازی‌های المپیک برزیل شرکت کند، امیدوارم یزدانی نیز هرچه زودتر تصمیم خود را در مورد درمان پای آسیب دیده خود بگیرد و با اعتماد به کادر مجرب پزشکی کشورمان، از بند مصدومیت رهایی یابد.