شنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

با حضور مدیرکل ورزش و جوانان برگزار شد؛

سمینار استانی روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی مازندران

مازندران

روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران با هدف ارتقاء سطح کیفی روابط عمومی هیات های تابعه نشستی را سمیناری را با حضور مدیرکل ورزش و جوانان ، مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان و رئیس هیات پزشکی ورزشی استان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان مازندران، در این نشست حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان این مطلب که روابط عمومی با توجه به فعالیت و عملکرد بازوان و توانمند دستگاه ورزش و جوانان است با بیان اینکه دستگاه ورزش و جوانان از دستگاههای پرکار و فعال استان محسوب می شود، تصریح کرد: فعالیت روابط عمومی خیلی مهم و ویژه است که پس از رئیس اداره ورزش و جوانان این واحد در رتبه بعدی قرار دارد.



مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه روابط عمومی ها نقش موثر در تولید و انعکاس اخبار و رویدادهای ورزشی دارند، افزود: یکی از واحد ویژه و برتر هر دستگاهی به بخصوص (ورزش و جوانان) روابط عمومی ها هستند که این حوزه از هر نظر حمایت می شود.



حسین زادگان تعامل با خبرنگاران را یکی دیگر از وظایف روابط عمومی ها عنوان کرد و افزود: روابط عمومی یک شغل حرفه ای و مدرن است که در حال حاضر در کشور به این حوزه نگاه ویژه می شود.



وی با بیان اینکه برگزاری این جلسات همیشگی و هر چند بار برگزار شود، گفت: اطلاع رسانی، تولید اخبار دقیق و به روز، اخلاق مداری، تعهد و علاقه مندی از ویژگی های خوب مسئول روابط عمومی است.



سپس دکتر علی دهقان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان از مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان به دلیل به کارگیری مسئولین روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان ها به عنوان مسئول روابط عمومی هیات های پزشکی ورزشی شهرستان  تقدیر کرد و ادامه داد: هیات پزشکی ورزشی آمادگی هرگونه همکاری جهت رشد و اعتلای ورزش استان را دارد و در جهت اهداف اداره کل ورزش و جوانان استان گام برمی دارد  .



همچنین شکیبافر مشاور و مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان از راه اندازی شورای اطلاع رسانی ورزش و جوانان استان در ماه آینده خبر داد و افزود: شورای اطلاع رسانی ورزش و جوانان استان از بین روابط عمومی های برتر ادارات و هیات های ورزشی استان و خبرنگاران ورزشی، شکل می گیرد.



مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه روابط عمومی ها چشم بینا و گوش شنوای دستگاه ورزش هستند، گفت: فعالیت و عملکرد روابط عمومی ورزش و جوانان شهرستان های استان در امر اطلاع رسانی و اخبار ورزشی گسترده و بی نظیر است.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.