سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۴

دکتر نوروزی در حاشیه بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات:

به دنبال تاسیس کلینیک پزشکی ورزشی هستیم

نمایشگاه

دکتر غلامرضا نوروزی ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ، همزمان با پنجمین روز از بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با حضور در محل برپایی این نمایشگاه از غرفه های مختلف از جمله غرفه خبرگزاری های ایرنا، ایسنا، برنا و تسنیم و غرفه روزنامه همشهری بازدید کرد.

دکتر نوروزی در این بازدید در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به تاثیر مثبت مطبوعات روی جامعه اظهار داشت: مطبوعات به درستی نقش سازنده ای در زندگی هر فرد دارد و می تواند در جامعه آگاهی سازی خوبی انجام دهد. غرفه برنا با توجه به اینکه زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان می باشد و همواره در مسیر پاک و درستی گام برداشته است در این یک هفته نیز رسالت خود را انجام خواهد داد.



وی در ادامه در خصوص وضعیت درمانی رضا یزدانی کشتی گیر تیم ملی تصریح کرد: قبل از اعزام تیم ملی کشتی به رقابت های المپیک ریو در جلسه ای که با مسئولان فدراسیون کشتی داشتیم تاکید زیادی انجام دادیم که رضا یزدانی نباید در این مسابقات شرکت کند. شدت مصدومیت ایشان به قدری بود که شرکت در مسابقات به مصدومیتش اضافه می کرد. با توجه به تاکیدات ما فدراسیون کشتی این طور در نظر گرفت که یزدانی در المپیک شرکت کند.



رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: با توجه به معاینات پزشکان ما این تشخیص داده شد که یزدانی می تواند تحت نظر پزشکان متخصص جراحی شده و امکانات برای این عمل جراحی فراهم است. حالا تصمیم با خود یزدانی است که بخواهد این عمل در ایران انجام شود یا خیر.



وی گفت: ما عملی سخت تر از یزدانی را نیز در ایران انجام داده ایم، عملی که روی زانوی بهداد سلیمی انجام گرفت بسیار سخت و دشوار بود که توسط متخصصان ایران صورت گرفت.



 دکتر نوروزی همچنین در گفت وگو با ایسنا تصریح کرد:به دنبال این هستیم تا علاوه بر یک ساله کردن بیمه ورزشی ورزشکاران، کیفیت بیمه را نیز افزایش دهیم و همچنین تعرفه‌های خدماتی را نیز ارتقا دهیم تا موجب رضایت‌مندی تمام ورزشکاران شود و در طول مسئولیتم در این فدراسیون دیگر دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشم.



دکتر نوروزی در پاسخ به این پرسش که چقدر تعرفه‌های خدمات درمانی ورزشکاران افزایش پیدا خواهد کرد، افزود: امسال تعرفه‌ها ثابت خواهد بود اما برای سال آینده هر میزان مبلغی که مجمع تصمیم بگیرد تعرفه‌ها افزایش پیدا خواهد کرد.



رییس فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: به دنبال ثبت آنلاین خدمات درمانی بیمه ورزشکاران هستیم تا دیگر از حالت کاغذی بودن خارج شود و بتوانیم به صورت آنلاین خدماتی را که به ورزشکاران ارائه می‌دهیم بروزرسانی کنیم.



وی همچنین از تاسیس کلینیک پزشکی ورزشی خبر داد و افزود: هم وزارت ورزش و هم هیات رییسه فدراسیون به طور جد به دنبال آن هستند که هر چه زودتر محل تاسیس این کلینیک را مشخص و کلنگ آن را به زمین بزنیم. قطعا با تاسیس این کلینیک تمام خدمات درمانی که به ورزشکاران ارائه می‌دهیم در یک جای مشخص انجام خواهد شد و از ارائه خدمات به صورت پراکنده جلوگیری به عمل خواهیم آورد.



دکتر نوروزی پیرامون این پرسش که چقدر از حضورتان در فدراسیون پزشکی ورزشی راضی هستید، اظهار کرد: اگرچه سعی کردیم در طی یک سال روند کار بهبود پیدا کند ولی راضی نیستم زیرا فدراسیون پزشکی ورزشی یک فدراسیون پیچیده است که پیش از من به خاطر اینکه به مدت یکسال توسط سرپرست اداره می‌شد روند اداره این فدراسیون به صورت سلیقه‌ای بود و زمان زیادی می‌برد تا بتوانیم به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم.



وی ضمن تبریک به مسعود سلطانی‌فر وزیر جدید وزارت ورزش و جوانان، گفت: همان طور که سلطانی‌فر اعلام کرده که پس از حضور در وزارت ورزش به طور جد برنامه‌های خود را برای بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتای اندونزی آغاز خواهد کرد ما نیز به تبعیت از وزیر ورزش وظیفه داریم هر چه سریعتر برنامه‌های خود را در این زمینه شروع کنیم تا بتوانیم بهترین خدمات را به ورزشکاران ارائه دهیم.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.