پنجشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲

دکتر اکبری:

13 هزار ورزشکار در آمل ساماندهی شدند

ورزش

رئیس هیأت پزشکی ورزشی آمل از فعالیت 13 هزار ورزشکار سامان‌یافته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان :دکتر فرامرز اکبری در نشست هم‌اندیشی با رؤسای هیأت‌های ورزشی این شهرستان اظهار کرد: روی آوردن به ورزش باعث کاهش آمار آسیب‌ها و معضلات اجتماعی می‌شود.



وی افزود: باید مشکلات موجود هیأت‌های ورزشی بررسی شده و در راه برطرف کردن آنها گام‌های اساسی برداشته شود.



اکبری با اعلام اینکه هیأت‌های ورزشی رابط درمان خود را به هیأت پزشکی ورزشی اعلام کنند تا روند فعالیت‌ها سرعت یابد، متذکر شد: مازندران یکی از استان‌هایی است که در سطح کشور بالاترین بیمه شده را دارد.



وی با اشاره به اینکه مسؤولان هیأت‌های ورزشی، مربیان و مسؤولان باشگاه‌ها در زمینه بیمه ورزشی ورزشکاران پیگیر باشند، یادآور شد: افراد زیادی از ورزشکاران از اقشار ضعیف هستند که در زمان بروز مصدومیت می‌توانند از پرداخت غرامت استفاده کنند.



دکتراکبری با اشاره به حضور پزشکیاران در مسابقات ورزشی، تصریح کرد: تنها تفاوت بیمه ورزشی سال‌های گذشته نسبت به امسال آن است که در سال‌های گذشته کارت بیمه ورزشی تا پایان همان سال اعتبار داشته ولی در اقدام جدید این کارت‌ها به مدت یک سال اعتبار دارد.



رئیس هیأت پزشکی ورزشی آمل با اعلام اینکه طی سال گذشته بیش از 12 هزار نفر کارت بیمه ورزشی دریافت کردند، گفت: ولی میزان صدور کارت از ابتدای سال جاری تاکنون به 13 هزار نفر رسیده است.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.