یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱

دوره ماساژ ورزشی تهران به پایان رسید

ماساژ تهران

دوره ماساژ ورزشی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی استان تهران، این دوره پس از گذراندن دوره پیش‌نیاز به مدت ۳ روز از تاریخ 8 آبان ماه الی 10 آبان ماه و دوره اصلی به مدت ۶ روز از تاریخ 15 آبان ماه الی 20 آبان ماه، برگزار شد.



در دوره ماساژ ورزشی 34 شرکت کننده آقا و خانم حضور داشتند که در جریان دوره پیش‌نیاز، دکتر عباسی در مورد آناتومی مقدماتی، دکتر صالحی در خصوص آناتومی تنه و سرو گردن، دکتر آقایی آناتومی اندام، دکتر غزالیان در مورد فیزیولوژی قلبی و عروقی و دکتر آذربایجانی در خصوص فیزیولوژی عضله، اطلاعات مفیدی را در اختیار شرکت کنندگان قرار دادند.



 همچنین در دوره اصلی، دکتر مرادی دروس اصول حرکت شناسی و بیومکانیک، بیماری‌ها و آسیب‌های شغلی، آسیب‌های ورزشی و کمک های اولیه، آقای اجاقی آناتومی سطحی ۱و ۲و 3، دکتر غزالیان مروری بر فیزیولوژی ماساژ 1 و 2، دکتر عباسی تمرینات کششی ۱و۲ و دکتر احمدی نیز دروس آشنایی با تاریخچه و تعاریف ماساژ، موارد کاربرد و منع ماساژ، تئوری ماساژ ورزشی و ماساژ در سنین مختلف را به شرکت کنندگان ارائه نمودند.



کارگاه عملی تکنیک‌های ماساژ این دوره برای بانوان توسط خانم واشقانی و خانم جمهوری و  برای آقایان توسط آقای رهبری و آقای یاوری و ارائه شد.



 هدف از این دوره ها ارتقا دانش علمی و عملی شرکت کنندگان در راستای سازمان دهی مراکز ماساژ است.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.