پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۴

تشریح عملکرد هیات پزشکی ورزشی مرودشت فارس

عملکرد هیات پزشکی ورزشی شهرستان مرودشت در یکسال گذشته تشریح شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان فارس، پیمان پارسی قائم مقام هیات پزشکی ورزشی شهرستان مرودشت گفت: هیات پزشکی ورزشی شهرستان مرورشت با برنامه ریزی در حوزه های مختلف پزشکی ورزشی همواره کوشیده تا خدمات گسترده و کارآمدی را به ورزشکاران ارائه نماید و در این راستا در یکسال گذشته بیش از 50 برنامه متنوع در شهرستان اجرا شده است.



وی به موضوع مهم آموزش و اولویت اول آن در هیات اشاره کرد و افزود: برگزاری دوره های همگانی مربیان ورزشی از جمله برنامه های است که به صورت منظم هر سه ماه یکبار با حضور اساتید مجرب دانشگاه در حال برگزاری است.



پیمان پارسی در  ادامه به دوره های دیگر آموزشی ازجمله آشنایی با پزشکیاری ورزشی، آموزش امداد و کمک های اولیه، ویژه اعضای جذب شده هیات پزشکی ورزشی شهرستان عنوان کرد و افزود: توانستیم با برنامه ریزی و آموزش، بیش از 50 نفر از اعضای دارای شرایط  را جذب هیات نموده تا بتوانیم از وجود آنان در مناسبت های مختلف ورزشی استفاده کنیم.



وی از افتتاح واحد آموزش هیات پزشکی ورزشی شهرستان در مکان انستیتو ایز ایران نمایندگی مروردشت با امکانات دوسایت آموزشی و بهره گیری از رایانه، ویدئوپروژکشن و امکانات دیگر آموزشی خبر داد و تصریح کرد: طراحی پاورپونت برنامه های آموزشی با همکاری بسیج جامعه پزشکی و ایجاد دو واحد جدید دیگر در امور مشاوره حقوقی و قراردادها(رسیدگی به امور هیات ها و ورزشکاران) و واحد مشاوره خانوادگی (امور ورزشکاران) از جمله برنامه های پیگیری و اجرا شده توسط هیات است.



قائم مقام هیات پزشکی ورزشی مرودشت در بخش دیگر سخنانش به جذب حامی مالی برای انتشار و تبلیغات برنامه های اجرائی هیات اشاره کرد و افزود: در راستای اطلاع رسانی سریع جهت مطالب مفید و همچنین برنامه های اجرایی هیات کانال تلگرامی هیات راه اندازی و طراحی وب سایت جامع و کامل در دست اقدام می باشد.



پارسی به شرکت منظم در جلسات ادارات و نهادهای شهرستان اشاره کرد و تصریح کرد: با تعامل بسیار خوب که با دستگاه های مختلف در شهرستان برقرار شده توانستیم خدمات قابل توجه ای را از جمله غربالگری که شامل (تست قندخون، فشار خون، گرفتن قد و وزن) و توزیع برشورهای آموزشی گام مفیدی در راستای ارتقای سلامت کارکنان، ورزشکاران و جامعه برداریم.



وی همچنین به اعزام پزشکان و پزشکیاران مجرب این هیات به مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت :با حضور در مسابقات توانستیم بیش از 300 ساعت خدمات پوشش پزشکی ارائه کنیم.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.