پنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

دکتر گلدوزیان:

نظارت دقیق تر بر اماکن ورزشی مشهد ضروری است

رضوی

رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی از اضافه شدن ارائه برخی تسهیلات جدید به دارندگان کارت عضویت کمیته خدمات درمانی خبر داد.

  به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی، دکتر سیدرضا گلدوزیان با اشاره به برگزاری اولین جلسه ستاد نظارت بر اماکن ورزشی هیات با حضور نماینده اداره ورزش  و جوانان مشهد، عنوان کرد: در این جلسه ضمن بررسی عملکرد ناظران هیات از ابتدای امسال تاکنون، برنامه ریزی های لازم در خصوص فعالیتهای آتی این بخش انجام شد.



وی با اشاره به فعالیت بیش از هزار و 400 باشگاه ورزش خصوصی در سطح مشهد عنوان کرد: باتوجه به این تعداد مکان ورزشی و باشگاه های دولتی و سالن های در اختیار هیات های ورزشی مختلف، لزوم برنامه ریزی برای نظارت دقیق تر احساس می شود.



رئیس هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی با تاکید به لزوم اخذ کارت عضویت کمیته خدمات درمانی توسط کلیه ورزشکاران فعال، افزود: تلاش داریم با افزایش تعداد ناظران و منطقه بندی شهر مشهد، در راستای اجرای قوانین و افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان برای اعمال نظارت دقیق بر باشگاه های ورزشی برنامه ریزی کنیم.



وی به بخشنامه پلمپ باشگاه های پذیرنده ورزشکاران فاقد کارت عضویت در کمیته خدمات درمان اشاره و تاکید کرد: قطعاً اجرای دقیق این قانون و توجه مدیران و مسئولان باشگاه ها به کارت بیمه ورزشی کمک شایانی به پیشگیری از بروز مشکلات حمایتی ناشی از عدم دارا بودن کارت بیمه ورزشی برای ورزشکاران خواهد کرد.



دکتر گلدوزیان خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی هایی که در حال انجام است تلاش داریم شرایط را برای اختصاص یک سری خدمات و تسهیلات ویژه از جمله استفاده از خدمات درمانی با تخفیف در مراکز درمانی خاص و همچنین بهره مندی از خدمات تخفیف دارمراکز تفریحی ورزشی و مجموعه های آبی را به ورزشکاران دارنده کارت عضویت کمیته خدمات درمانی فدراسیون پزشکی ورزشی، فراهم کنیم.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.