شنبه ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱

المپیاد 7500 نفری نوجوانان تهران پوشش پزشکی داده شد

المپیاد تهران

دومین دوره المپیاد ورزشی نوجوانان استان تهران که از 12 آبان در حوزه ها و شهرستان های تهران آغاز شد توسط هیات پزشکی ورزشی استان تهران پوشش پزشکی داده شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان تهران، المپیاد نوجوانان در راستای اهداف ستاد المپیک 2020 تهران و شناسائی استعدادهای ورزش استان و با نگاه ویژه به شهرستان ها و مناطق کم برخوردار از نیمه اول آبان ماه در همه حوزه ها و شهرستان ها و با مشارکت هیئت های ورزشی استان تهران استارت خورد .



در این رقابتها نوجوانان با انگیزه پایتخت با حمایت هیات پزشکی ورزشی استان تهران و پوشش کامل پزشکی در رشته های کشتی آزاد، کوهنوردی، ورزشهای رزمی، ووشو، والیبال، قایقرانی، تکواندو، تیروکمان، جودو، دوومیدانی، راگبی، کشتی فرنگی، ژیمناستیک، کاراته، شنا و کونگ فو به میدان رفتند.



المپیاد نوجوانان استان تهران در حالی به پایان رسید که رقابت برخی رشته ها به دلیل آلودگی هوا و سرمای استان تهران هنوز باقی مانده که هیأت پزشکی ورزشی استان تهران نیز هماهنگی لازم را جهت پوشش پزشکی این مسابقات نموده است.



هیأت پزشکی ورزشی استان تهران با اعزام کادر پزشکی مجرب و آمبولانس به مسابقات المپیاد نوجوان حوزه ها و شهرستانهای استان تهران، پوشش پزشکی این دوره را انجام داد.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.