یکشنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

هیات پزشکی ورزشی استان فارس برگزار می کند؛

دوره های آموزشی آناتومی و آسیب شناسی ورزشی

آسیب ورزشی

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان فارس از برگزاری دوره های آموزشی آناتومی و آسیب شناسی ورزشی در شیراز خبرداد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان فارس، محمدجواد کشاورز، گفت: با توجه به اهمیت و ضرورت ویژه حفظ سلامت ورزشکاران در تمامی سطوح اعم از همگانی و قهرمانی، هیات پزشکی ورزشی استان فارس در نظر دارد سلسله کارگاه های آموزشی آسیب شناسی ورزشی را در ۵ هفته برگزار کند.



وی افزود: این کارگاه های آموزشی به منظور آشنایی مربیان، ورزشکاران و فیزیوتراپیست ها با انواع آسیب و راهکارهای پیشگیری از آن است که توسط اعضای هیات علمی دانشگاه در هیات پزشکی ورزشی استان برگزار می شود.



دبیرهیات پزشکی ورزشی فارس تصریح کرد: انجام اقدامات ساده می تواند به شخص کمک کند تا در حین ورزش از آسیب ها در امان بماند.



کشاورز با اشاره به نقش ورزش در پیشگیری از مشکلات و ناهنجاری های بدنی، خاطرنشان کرد: همیشه گفته اند پیشگیری بهتر از درمان است، در بعضی موردها اگر از بروز آن پیشگیری نکنیم، شاید هیچ وقت درمان نتواند شرایط زندگی مارا به شکل اول بازگرداند. بنابراین مهم است با استفاده از تکنیک ها و روش های ورزشی دامنه حرکتی مفاصل را در وضع مناسبی حفظ کنیم تا زندگی ماشینی و عادت بد تمرینی کمترین میزان آسیب های جسمی را برایمان بدنبال داشته باشد.



لازم به ذکر است که زمان ثبت نام و برگزاری این کارگاه ها از طریق روابط عمومی هیات اعلام خواهد شد.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.