پنجشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۱

تعامل هیات پزشکی و هیات بسکتبال فارس وارد فاز جدیدی می شود

فارس

رئیس هیات بسکتبال استان فارس گفت: فعالیت های گسترده هیات پزشکی ورزشی فارس دغدغه های ورزشکاران را به حداقل می رساند.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان فارس، فریدون رئیسی در جلسه هم اندیشی که میان روئسای  هیات پزشکی ورزشی و بسکتبال برگزار شد، با بیان اینکه ورزشکار باید با پشتوانه کافی از خدمات پزشکی و آسیب دیدگی احتمالی به ورزش پرداخته و دغدغه دیگری نداشته باشد، اظهارداشت: در تمرینات و مسابقات ورزشی همواره خطر بروز آسیب ها در کمین ورزشکاران است و این نقش هیات پزشکی ورزشی را پررنگ تر می کند.



رئیس هیات بسکتبال فارس در ادامه افزود: به لطف خداوند بعد از چندسال تیم بسکتبال لوله آ. اس شیراز با همت و تلاش به لیگ برتر کشور بازگشت و رقابت های این تیم در سطح اول بسکتبال کشور، ضروزت و نیاز به خدمات پزشکی ورزشی به ورزشکاران این رشته را بیشتر حس کرده که این امر باعث می شود تعاملات بیشتری میان دو هیات برقرار گردد.



رئیسی با اشاره به اینکه تمام ورزشکاران به نوعی چه از لحاظ آموزشی و چه از لحاظ درمانی از بروز آسیب های ورزشی حادث شده به این هیات وابسته هستند، تصریح کرد: ورزشکاران امروز از بسیاری مسائل پزشکی ورزشی بی اطلاع هستند که امیدواریم با برنامه هیا هیات پزشکی ورزشی این ضعف به حداقل ممکن کاهش یابد.



وی با بیان اینکه هیات بسکتبال استان فارس همواره خود را در کنار هیات پزشکی ورزشی دیده و از تمام ظرفیت ها برای ارتقای این رشته ورزشی استفاده می کند، اظهار داشت: همه ما هدفمان برای پیشرفت ورزش و سلامت استان بوده و تلاش داریم تا با کمک همدیگر نشاط و پویایی خوبی در حوزه ورزش استان ایجاد کنیم که هم به نفع استان و هم جامعه ورزش باشد.



 در این دیدار دکتر حیدر صفرپور سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان نیز با بیان اینکه امیدواریم هیات پزشکی ورزشی فارس بتواند خدمات کارآمد و ارزنده ای را به این تیم لیگ برتری ارائه نماید، تصریح کرد: این هیات آماده است تا در بسته های تشویقی که برای ورزشکاران و تیم های ورزشی در نظر گرفته است بتواند خدمات ویژه و قابل توجه ای به این عزیزان ارائه نماید.



وی خاطرنشان ساخت: تعاملات با هیات بسکتبال فارس در دستور کار قرار دارد و افزود: هیات پزشکی ورزشی فارس بر حسی وظیفه از تمام ورزشکاران حمایت پزشکی ورزشی و درمانی کرده و خوشبختانه با هیات بسکتبال استان نیز ارتباط خوبی برقرارشده و برنامه های آموزشی و متنوع دیگری در دستورکار قرار دارد.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.