پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

۷ روش برای لاغر کردن بازوها

طناب

بازوها از جمله نقاطی از بدن هستند که لاغر کردن آنها بسیار سخت است.

بازوهای چاق و افتاده مشکل بسیاری از زنان است که خواهان زیبایی و جذابیت بیشتر هستند. بازوها از جمله نقاطی از بدن هستند که لاغر کردن آنها بسیار سخت است



۱- اولین قدم برای کاهش وزن کنترل کالری مصرفی و افزایش فعالیت بدنی است. از این طریق شما می توانید چربی موجود در ماهیچه های بدن خود را کاهش دهید.



۲- تحت هیچ شرایطی صبحانه تان را کنار نگذارید. خوردن صبحانه ای کامل در ابتدای روز از پرخوری شما در طول روز جلوگیری می کند.



۳- در روز حداقل ۸ لیوان آب بنوشید تا متابولیسم بدنتان افزایش یابد و چربی سوزی بیشتری داشته باشید.



۴- ماساژ دادن بازو می تواند به چربی سوزی بدن کمک کند. ماساژ دادن بازوها زیر دوش آب گرم می تواند در درمان سلولیت و افزایش جریان خون بسیار موثر باشد.



۵- ورزش شنا می تواند بیشترین تاثیر را در کوچک کردن بازوان شما داشته باشد و هر سه عضله سر بازو را درگیر کند. اگر سخت تان است که این روش را با سر انگشتان پا انجام دهید، می توانید در ابتدا با کمک زانو آن را انجام دهید.



۶- یکی دیگر از ورزش های موثر در لاغر کردن بازوها چرخاندن بازوها از کتف به حالت دایره وار در حالت ایستاده است. در انجام این کار باید دقت کنید که دستانتان از قسمت آرنج شکسته نشود.



۷- طناب زدن یکی از آسانت رین روشها برای چربی سوزی عضلا ت بازو است. سعی کنید روزی ۱۰۰ بار طناب بزنید و هنگام انجام آن دستان خود را تکان دهید.



دکتر احمد باقری مقدم/متخصص پزشکی ورزشی/ هیات پزشکی ورزشی اصفهان


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.