سه‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۶

همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در سلامت

هیات پزشکی ورزشی فارس 6 مقاله ارائه کرد

از دکتر اسکندر رحیمی به عنوان یکی از اثرگذارترین اساتید در ترویج علوم ورزش کشور تقدیر شد

اسکندر رحیمی

اولین همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در سلامت در حالی در شیراز برگزار شد که هیات پزشکی ورزشی فارس با ارائه شش مقاله حضور پررنگی در این همایش داشت.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان فارس، طی مراسمی با حضور مسئولین و اساتید و دانشجویان رشته تربیت بدنی اولین همایش ملی کاربرد علوم سلامت در مجتمع خدماتی رفاهی دانشگاه شیراز آغازبه کارکرد.



در این همایش سخنرانان به جایگاه یافته های نوین در حوزه ورزش حرفه ای و لزوم ارتقاء سطح تندرستی از طریق تغییر در سبک زندگی و همچنین منابع اقتصادی ناشی از بازاریابی ورزشی می پردازند به این هدف که بتوان تاثیر چشمگیری در توسعه عملکرد ورزشی و تندرستی اقشار مختلف جامعه ایجاد شود.



از اهداف دیگر این همایش شناسایی نقاط قوت و ضعف و استراتژی های راهبردی در ورزش حرفه ای و رشد ابعاد تندرستی افراد جامعه می باشد که در این همایش دو روزه به آن پرداخته می شود.



در پایان مراسم افتتاحیه این همایش از خدمات و تلاش های دکتر اسکندر رحیمی  از مدیران و پیشکسوتان پزشکی ورزشی به عنوان یکی از اثرگذارترین اساتید در ترویج علوم ورزش کشور تقدیر به عمل آمد.



کارشناسان و روسای کمیته های هیات پزشکی ورزشی استان فارس نیز با ارائه 6 مقاله مختلف، در پنل ها و کارگاه های مختلف این همایش حضور دارند.



همایش ملی کاربرد علوم ورزشی در سلامت با محورهای فیزیولوژی ورزشی، رفتار حرکتی، آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی، مدیریت وروانشناسی ورزشی و بیومکانیک ورزشی پس از دو روز برگزاری 8 دی ماه به کار خود پایان می دهد.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.