شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

با محوریت مبارزه با دوپینگ برگزار شد؛

همایش قوانین باشگاه های ورزشی در بوشهر

همایش باشگاه های ورزشی بوشهر

همایش یک روزه قوانین و مقررات باشگاه های ورزشی استان بوشهر از طرفی هیات پزشکی ورزشی استان و با محوریت مبارزه با دوپینگ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر، همایش آموزشی یک روزه قوانین و مقرارت باشگاه های استان ویژه ناظرین ستاد نظارت و بازرسین باشگاه‌ها، مدیران و مربیان باشگاه های استان بوشهر همراه با اعطای گواهی از فدراسیون پزشکی ورزشی کشوربرگزارشد.



دکتر سودابه وحدت رئیس هیات پزشکی  ورزشی استان در این همایش اظهار داشت: بیش از ۱۱۰ نفر از مربیان، ورزشکاران و مدیران باشگاه های خصوصی استان حضور داشتند.



وی اضافه کرد: محورهای این همایش (مواد ممنوعه در ورزش- مکمل ها و قوانین تهیه و توزیع آن - ایمنی و بهداشت – آسیب های ورزشی- آشنایی با قوانین نظارت-آشنایی با قوانین امور باشگاه ها- ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی کشور و سامانه رسیدگی بر شکایت امور باشگاه های  استان) بود.



همچنین مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در این آیین تشریح کرد: یکی از دغدغه های خانواده‌ها، فضا و محیط های باشگاه های سالم استان می باشند، که از این نظر، اداره کل ورزش و جوانان بازرسی ها خوبی در این زمینه انجام داده است.



 احمد بهروزیان فرد افزود: هم اکنون بیش از ۷۲۰ باشگاه خصوصی دارای مجور فعالیت از اداره کل ورزش و جوانان استان می باشند، که امیدواریم، مدیران باشگاه‌ها، فضای سالمی را برای ورزش سالم در استان فراهم سازند.



 وی اضافه کرد: ما تا پایان سال به باشگاه های متخلف فرصت داده‌ایم که معایب باشگاه های خود را برطرف سازند،   در غیر این صورت در سال ۹۶ باشگاه های غیر مجاز تعطیل خواهند شد.



مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان در طول سال  با همکاری هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر، این دوره آموزشی را برای سالم سازی و آگاهی باشگاه ها در خصوص قوانین و مقرارت جدید باشگاه ها و همچنین مکمل ها برگزار می کند.



 در این دوره  احمد بهروزیان فر مدیرکل ورزش و جوانان استان، دکتر افسانه گلشن راز مدرس فدراسیون، دکتر کتایون وحدت متخصص بیماری‌های عفونی، دکتر میرزا آقاپور متخصص بیماری‌های مفاصل و استخوان، دکتر سودابه وحدت پزشک ورزشی، سروان شمسی نیا مسوول اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی استان بوشهروموسی کشتکار معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر به بیان قوانین تخصصی بخش های مختلف مرتبط با باشگاه های ورزشی پرداختند.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.