یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹

آزمون پایانی دوره ماساژ ورزشی 17 دی ماه در مشهد برگزار می شود

خراسان رضوی

دوره آموزشی ماساژ ورزشی که با حضور 60 نفر از علاقه مندان در مشهد و زیر نظر فدراسیون پزشکی ورزشی در حال برگزاری بود، به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی خراسان رضوی، دکتر  سید رضا گلدوزیان با اعلام این خبر افزود: این دوره ماساژ طی دو مرحله پیش نیاز و آموزش های اصلی با شرکت 60 علاقه مند مرد و زن از شهرهای مختلف استان در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.



وی افزود: مرحله پیش نیاز این دوره شامل آموزش های مقدماتی، ویژه متقاضیان دارنده تحصیلات دیپلم به بالا که دارای مدرک غیرمرتبط با رشته های پزشکی و پیراپزشکی بودند، در روزهای 28 تا 30 آذر ماه برگزار شد.



رییس هیات پزشکی ورزشی  خراسان رضوی ادامه داد: مرحله پایانی این دوره آموزشی نیز شامل آموزش های تئوری تکمیلی با حضور تمامی متقاضیان از 4 تا 9 دی ماه به طول انجامید.



وی بیان کرد: دکتر احمدی، مرادی، ملک آرا و هاشمی جواهری به عنوان مدرسان فدراسیون پزشکی ورزشی کارآموزش و تدریس در کلا س های آموزشی تئوری و عملی این دوره ماساژ ورزشی ر ا برعهده داشتند.



دکترگلدوزیان یادآور شد:آزمون تئوری و عملی این دوره آموزشی روز جمعه 17 دی ماه در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهد شد.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.