یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲

مدیرکل ورزش و جوانان یزد:

ساماندهی ورزشکاران(بیمه ورزشی) نقش کلیدی در برنامه ریزی ها دارد

مسعود شریعتی

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد بر لزوم اهتمام دو چندان برای ساماندهی ورزشکاران استان تاکید کرد.

 به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان یزد، مسعود شریعتی در نشست سالانه کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی استان، گفت: بی تردید اهمیت مجموعه پزشکی ورزشی بر کسی پوشیده نیست و اگر پزشکی ورزشی عملکرد خوب و موثری داشته باشد دیگر هیات های ورزشی بهتر به سمت جلو حرکت می کنند.



شریعتی افزود:بیمه ورزشی و آمار ورزشکاران سازمان یافته در  بسیاری از اهداف و برنامه ریزی ها نقش مهم و کلیدی دارد و از سوی دیگر ورزشکاران بدون دغدغه به فعالیت های قهرمانی و همگانی خود می پردازند و توجه بیشتری در این بخش نیاز است.



 وی ادامه داد: گاهی پراکندگی در امر ورزش در  حوزه های مختلف و در سطح نهادهای مختلف از جمله آموزش و پرورش، دانشگاه و جامعه کارگری و دیگر دستگاه ها بدون نظم و هماهنگی به ورزش آسیب می رساند که باید با همکاری بین بخشی و فرهنگ سازی آن را مدیریت کرد.



همچنین دکتر حمیدرضا فلاح نژاد، رئیس هیات پزشکی ورزشی استان،   اظهار داشت: ما بهترین خدمات را در هیات ارائه می‌دهیم و تمام تلاش مجموعه پزشکی‌ ورزشی به ‌روز بودن آن است و تنها به وضعیت فعلی خود اکتفا نمی‌کنیم.



وی یادآور شد: یک ورزشکار تنها در صورتی به موفقیت کامل دست می‌یابد که یک کادر پزشکی کامل او را حمایت کرده و تحت نظر داشته باشد، کادری که هیات پزشکی‌ ورزشی در تجهیز علمی آنها نقش غیر قابل انکاری دارند.



وی ادامه داد: به دنبال تعامل خوب با دانشگاه‌ها و دیگر مراکز علمی و آموزشی هستیم تا بتوانیم از ظرفیت بسیار خوب و بالقوه نهادهای در پیش برد اهداف استفاده کنیم.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.