یکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

نشست توجیهی کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی فارس برگزار شد

هدایت ستایش منش

نشست هم اندیشی کمیته خدمات درمانی هیات های پزشکی ورزشی شهرستان های فارس در شیراز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی استان فارس، در این جلسه که با حضور مسئولان کمیته های خدمات درمانی شهرستان های آباده، سپیدان، لار، مرودشت، کازرون، اقلید، کوار، ممسنی، فسا، زرین دست و استهبان در سالن جلسات هیات استان برگزار شد، مسئول کمیته خدمات درمانی هیات پزشکی ورزشی استان فارس به بیان وظایف جاری این کمیته ازجمله چگونگی ثبت گزارش حادثه نیز پرداخت.

هدایت ستایش منش در ادامه با تاکید به رعایت مهلت ۱۴ روزه ثبت گزارش حادثه ورزشی، به چگونگی تشکیل پرونده های بیمارستانی و سرپایی نیز اشاره کرد.

وی در خصوص سقف تعهدات ارائه خدمات درمانی این هیات و مهلت سه ماهه جهت ارسال پرونده های پزشکی نکاتی را بیان کردکه پس از آن اعضای حاضر در جلسه برای تسریع در روند اجرایی پرونده ورزشکاران حادثه دیده به بیان نقطه نظرات و نکات ضروری پرداختند .

ستایش منش در پایان نیز به خدمات ارائه شده در کمیته درمان هیات پرشکی ورزشی استان فارس اشاره کرد و افزود: در نیمه اول سال جاری در مجموع مبلغ ۲۷۰ میلیون تومان توسط هیات پزشکی ورزشی استان بابت هزینه درمان و غرامت فوت و نقص عضو به ورزشکاران پرداخت شده است که از این مبلغ ۲۴ میلیون تومان بابت غرامت فوت بوده که به خانواده آن ها پرداخت شده است.

جلسه کمیته خدمات درمانی دیگر شهرستان ها در هفته آینده در محل هیات برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.