دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

مسؤول امور استان‌های فدراسیون پزشکی ورزشی:

هیأت پزشکی کردستان عملکرد خوبی داشته است

ناصر اشکانی

مسؤول امور استان‌های فدراسیون پزشکی ورزشی با اعلام رضایت صد درصدی از عملکرد هیأت کردستان، آن را یکی از هیأت‌های موفق در کشور نام برد.

به گزارش فارس از سنندج، ناصر اشکانی امروز در بازدید و بررسی عملکرد سال‌های ۹۴ و ۹۵۵ هیأت پزشکی ورزشی استان کردستان، اظهار کرد: در جریان این بازدید که تمام اسناد و مدارک و برنامه‌ها و اقدامات هیأت کردستان بررسی شد، تمام فعالیت‌های آن بر اساس تقویم پیشنهادی انجام شده و هیچ مشکلی وجود ندارد.



به گفته مسؤول امور استان‌های فدراسیون پزشکی ورزشی، در این بازدید مشخص شد که سطح خدمات این هیأت به ریاست دکتر قطبی، در زمینه‌های آسیب‌های ورزشی، پرداخت غرامت هزینه درمان، نظارت بر اماکن ورزشی و برگزاری کلاس‌های آموزشی بی‌نظیر بوده و این شایسته تقدیر است.



اشکانی ضمن قدردانی خود از روند خدمات در هیأت پزشکی ورزشی استان کردستان، عنوان کرد که گزارش کارهای خوب و مثبت این هیأت به عنوان یکی از هیأت‌های موفق در کشور، به مسؤولان ارشد فدراسیون اعلام خواهد شد.



وی گفت: برای پیشبرد امور و استمرار این موفقیت‌ها در هیأت استانی پزشکی ورزشی کردستان، با مسؤولان هیأت تبادل‌نظر شد که قطع به یقین موفقیت‌های این عزیزان همچنان فدراسیون را سربلند خواهد کرد.



رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان کردستان، راه‌اندازی کلینیک فیزیوتراپی را از برنامه‌های اولویت‌دار هیأت در سال آینده خواند که با کمک فدراسیون احداث خواهد شد.



بابک قطبی اضافه کرد: ضمن اشاره به پوشش بیمه ورزشی بیش از ۵۶ هزار ورزشکار در کردستان، گفت: امسال ۱۸۹ ورزشکار آسیب‌دیده از خدمات پزشکی درمانی این هیأت بهره‌مند شده‌اند ضمن اینکه ۳۸ نفر از این آمار به دلیل نیاز آنها به عمل جراحی، به فدراسیون اعزام شده‌اند.



وی انجام ۲ هزار و ۳۸۰ ساعت فیزیوتراپی رایگان، برگزاری جلسات آموزشی و نظارت بر ۱۹۰ مکان ورزشی استان را از دیگر اقدامات هیأت پزشکی ورزشی در کردستان در سال جاری برشمرد.




ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.