کمیته اداری

-  کمیته اداری به ریاست جناب آقای کریم حسینی





شرح وظایف کمیته اداری:



1-: ثبت نامه‌های وارده و صادره.



2-: کنترل ارسال مراسلات.



3-: تایپ کلیه نامه‌های اداری.



4-: پیگیری و ارجاع نامه‌های ارسالی.



5-: تنظیم کارتابل تقدیم به رئیس و دبیر.



6-: توزیع نامه‌ها به دوایر مختلف سازمان.



7-: بایگانی نامه‌ها.



8-: تنظیم قرارداد پرسنل (قراردادی- ساعتی) (با همکاری کمیته امورمالی)



9-: کنترل کارت ساعت زنی (ورود و خروج)



10-3: ثبت مرخصی استفاده شده کارکنان (ساعتی - روزانه) و مرخصی استعلاجی آنان در کارتکس.



11-: کنترل ثبت اضافه کار.



12-: تهیه و تنظیم گزارش کارکرد حقوق و اضافه کار پرسنل.



13-: محاسبه و تنظیم افزایش حقوق و مزایای پرسنلی برمبنای قوانین رایج کشوری.



14-: اعلام پست‌های بلاتصدی جهت جذب نیرو و پیگیری مسائل مربوطه.



15-: صدور احکام پرسنلی و اجرای دستورالعمل ها و بخشنامه‌های اداری و سازمانی.



16-: برقراری نظم و انضباط اداری فدراسیون.



17-: رسیدگی و اعلام ایام بیماری کارکنان به سازمان تامین اجتماعی جهت دریافت حقوق ایام بیماری.



18-: اقدام در مورد تهیه و تنظیم لیست اسامی کارکنان واجد شرایط پس از تائید ریاست فدراسیون جهت دریافت کارانه.



19-: پیگیری و مهیا نمودن وسایل و مجموعه‌های تفریحی جهت پرسنل.



20-: اقدام در مورد پرداخت کمک هزینه ازدواج و نوزاد کارکنان.



21-: اقدام در مورد تهیه و تنظیم لیست اسامی کارکنان واجد شرایط جهت شارژ بن کارت و غیره.



22-:  اقدام در مورد تهیه و تنظیم لیست اسامی کارکنان واجد شرایط جهت دریافت لباس کار.



23-: نظافت کلی مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی



24-: پاسخگویی و راهنمایی مراجعین.



25-: انجام امور محوله از سوی مقام بالاتر در راستای اهداف اعلام شده.