دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲

برنامه های سفر دکتر نوروزی به کرمانشاه تشریح شد

غلامرضا نوروزی

مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه فردا رأس ساعت ۱۳ با حضور دکتر غلامرضا نوروزی ریاست مجمع، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و سایر اعضاء در محل سالن جلسات شهید هادیان برگزار می شود.

وحید خسروی دبیر هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه ضمن اعلام این خبر، به برنامه سفر یک روزه رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیر کل ستاد مبارزه با دوپینگ (نادو) به کرمانشاه اشاره کرد و اظهار داشت : دکتر نوروزی در ابتدای برنامه با همراهی مسئولان کمیته امور استانها و روابط عمومی و امور بین الملل فدراسیون پزشکی ورزشی از بخش های اداری، کلینیک تخصصی پزشکی ورزشی، بخش های مشاوره ای، کلینیک تخصصی فیزیوتراپی و توانبخشی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه بازدید و گزارش عملکرد ۱۰ ماهه سال جاری را بررسی خواهند کرد.



وی افزود : در ادامه نشست مشترک با مهندس رحیمی سرپرست ورزش و جوانان با هدف بررسی راهکاری توسعه همه جانبه ورزش با رویکرد دسترسی آحاد جامعه به خدمات پزشکی ورزشی، توسعه سلامت و افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته برگزار و توافق اولیه برای طرح توسعه فیزیکی هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه با زیربنای ۸۰۰ متر مربع انجام خواهد شد.



خسروی یاداور شد: این هیأت هم اکنون علاوه بر کادر اداری فعال که همه روزه به ورزشکاران خدمات ارائه می نمایند، در واحدهای ارتوپدی، پزشک ورزشی، پزشک عمومی، مشاوره تغذیه ورزشی، مشاوره روانشناسی ورزشی، استعدادیابی و حرکات اصلاحی، کلینیک تخصصی فیزیوتراپی و توانبخشی، خدمات جانبی (تزریقات، پانسمان و ... ) نیز به ورزشکاران در بخش های قهرمانی و همگانی خدمات پزشکی ورزشی و مشاوره ای مطلوب ارائه می شود.



 هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه با دارا بودن بخش های اداری، تخصصی درمانی و توانبخشی و فعال بودن کلیه کمیته ها با کادری مجرب و آموزش دیده هم اکنون به لحاظ عملکردی از هیأت های پزشکی ورزشی برتر کشور است که در سوابق در  سال ۹۰ رتبه دوم کشور، ۹۱ جایگاه برتر، ۹۲ جایگاه برتر و در سالهای ۹۳ و ۹۴ هم به عنوان هیأت ویژه ی که ۶ کمیته ی آن در ارزیابی های فدراسیون پزشکی ورزشی در جایگاه برتر قرار گرفت، معرفی و تجلیل شد.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.