سه‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹

دکتر نوروزی:

توسعه هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه سال آینده کلید می خورد

کرمانشاه

مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه امروز با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، صابر رحیمی سرپرست ورزش و جوانان کرمانشاه و سایر اعضاء برگزار و در پایان دکتر سعید کاظمی با کسب ۱۹ رأی برای پنجمین دوره متوالی به سمت رئیس هیأت پزشکی ورزشی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی هیأت پزشکی ورزشی کرمانشاه، دکتر نوروزی امروز در ابتدای سفریکروزه به کرمانشاه نشستی  با سرپرست ورزش و جوانان استان کرمانشاه و معاونین ورزش داشت و در این جلسه بر تعامل و همکاری مطلوب  در راستای تحقق اهداف برنامه ریزی شده مبنی بر توسعه سلامت، فراهم نمودن امکان دسترسی آحاد جامعه ورزش به خدمات پزشکی ورزشی خواستار شد.



رییس فدراسیون پزشکی ورزشی لزوم نگاه و توجه ویژه به سلامت ورزشکاران و ارتقاء سطح آگاهی ورزشکاران و مربیان را بر اساس شاخص های حوزه آموزش یادآور شد و اظهار داشت : خوشبختانه کرمانشاه با توانمندی و پتانسیل مطلوب عملکرد مناسبی داشته و خدمات شایانی به جامعه ورزش ارائه نموده است که یقیناً این خدمات ارزنده آموزشی و درمانی زمینه ساز موفقیت ورزشکاران در آوردگاه های مختلف بین المللی، جهانی و المپیک را به همراه داشته است.



در ادامه این سفر دکتر نوروزی و همراهان از بخش های اداری، درمانی و کلینیک های تخصصی پزشکی ورزشی و توانبخشی بازدید کردند و از حضور تیم متخصص و مجرب و امکانات و تجهیزات مناسب در کرمانشاه ابرازرضایت نموده و اظهار داشت : با حمایت ورزش و جوانان و فدراسیون در سال آینده شاهد شکوفایی بیشتر پزشکی ورزشی کرمانشاه و ارائه خدمات در تمامی زمینه ها خواهیم بود.



دکتر نوروزی که در مجمع انتخاباتی هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه سخن می گفت به وجود بخش های ارتوپدی، پزشک ورزشی، مشاوره های تغذیه، روانشناسی، حرکات اصلاحی و درمانگاه تخصصی کرمانشاه اشاره کرد و بیان داشت : کلینیک فیزیوتراپی و توانبخشی مجهز کرمانشاه با توجه به حجم بالای مراجعین و لزوم بهره مندی آحاد جامعه ورزش از این خدمات مطلوب که به سبب حضور نیروهای متخصص و امکانات مجرب فراهم شده، نیازمند توسعه فیزیکی می باشد و با مساعدت اداره کل ورزش و جوانان و نگرش مثبت سرپرست محترم ورزش و جوانان این مهم در سال آینده انجام خواهد شد.



رییس فدراسیون پزشکی ورزشی تمرکز زدایی خدمات از مرکز را در استانها ضروری دانست و گفت : استان کرمانشاه دارای ظرفیت ها و توانایی های بالایی می باشد و از جمله مراکزی است که این شرایط را برای تبدیل شدن در منطقه بندی خدمات دارند.



دکتر نوروزی در پایان سخنان خود از همدلی و همراهی اداره کل ورزش و جوانان برای راه اندازی آکادمی پزشکی ورزشی کرمانشاه تشکر و قدردانی کرد.



صابر رحیمی سرپرست ورزش و جوانان نیز درادامه جلسه از افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته، فعال بودن ۱۳ هیأت پزشکی ورزشی در شهرستانها و خدمات به ۷۰ هزار نفر ورزشکار در هیأت پزشکی ورزشی در تمامی بخش های اداری و درمانی سخن گفت و اظهار داشت : ورزش امروز مقوله ای فراگیر است و توسعه همه جانبه ورزش نیازمند توجه و حمایت همه دستگاهها و نهادهای اجرایی است. رحیمی افزود : بر این اساس تاکنون هیأت پزشکی ورزشی در بخش حمایت از ورزش قهرمانی و سلامت همگانی فعالیت  عملکرد مثبتی داشته و در صدد هستیم نشاط و سلامت جامعه ورزش را با همکاری هیأت پزشکی تقویت نماییم.



رحیمی افزود : هیأت پزشکی ورزشی به عنوان برترین هیأت کشور نیازمند نگاه ویژه مسوولین فدراسیون می باشد که امیدواریم در سال ۹۶ همکاری لازم برای توسعه فضاهای فیزیکی در بخش های درمانی و اداری صورت پذیرد.



دکتر سعید کاظمی که به عنوان تنها کاندیدای مجمع با کسب ۱۹ رای برای مدت چهار سال به سمت رییس هیأت پزشکی ورزشی استان کرمانشاه انتخاب شد، در ابتدای جلسه گزارشی مبسوط به تفکیک فعالیت های بخش های مختلف اداری، درمانی، آموزش و پژوهش، خدمات درمانی، پوشش پزشکی مسابقات، روانشناسی، تغذیه، توانبخشی، بانوان، مالی و اداری، روابط عمومی و ستاد نظارت بر سلامت و سایر فعالیت های صورت گرفته ارائه داد.



برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.


ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.