شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۲

/افتتاح مرکز فیزیوتراپی ورزشی خراسان شمالی/

دکتر نوروزی: تمرکز زدایی را بجد دنبال می کنیم/منعم: فدراسیون پزشکی الگویی برای تمام فدراسیون هاست

افتتاح خراسان شمالی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در مراسم افتتاح ساختمان اداری و مرکز فیزیوتراپی ورزشی هیات پزشکی ورزشی خراسان شمالی ، تمرکز زدایی به منظور بهره مندی آحاد ورزشکاران سراسر کشور از خدمات پزشکی ورزشی را سیاست جدی این فدراسیون دانست.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در این مراسم که با حضوری شماری از مسئولان استان خراسان شمالی ازجمله معاون سیاسی- امنیتی این استان برگزار شد، تصریح کرد: محور فعالیت ما در فدراسیون پزشکی ورزشی بر پایه" پزشکی ورزشی برای همه" شکل گرفته است در این راستا تلاش می کنیم امکانات پزشکی ورزشی را در نقاط مختلف کشور به طور متوازن توزیع کنیم تا با این رویکرد تمرکززدای، ی گامی بزرگ به سمت تحقق هدف اصلی خود و در نتیجه رضایت حداکثری ورزشکاران سراسر کشور برداریم.

 دکتر نوروزی گفت: افتتاح مرکز فیزیوتراپی خراسان شمالی نیز در همین راستا صورت می گیرد و امیدواریم با توجه به ظرفیت هایی که در ورزش استان وجود دارد، این اقدام فدراسیون بتواند سهمی در رشد و اعتلاء ورزش استان داشته باشد.

در این مراسم خسرو منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان شمالی، اقدام فدراسیون پزشکی ورزشی را در  توزیع امکانات در نقاط مختلف کشور ستودنی دانست و گفت: بی تردید این رویکرد و توجه به نقاط مختلف کشور ارزشمند بوده و می تواند الگویی برای تمامی فدراسیون های ورزشی باشد.

 همچنین دکتر سید محمد پاک مهر رئیس هیات پزشکی ورزشی استان طی گزارش به روند ایجاد این مرکز پرداخت و مقدار اعتبار هزینه شده برای آن را حدود ۴۵۰ میلیون تومان عنوان کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.