یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶

دکتر حق شناس خبر داد؛

آغاز مرحله سوم بازرسی از باشگاه های گیلان

محمد حق شناس

رئیس هیات پزشکی ورزشی استان گیلان ازآغاز مرحله سوم بازرسی از باشگاه ها و برنامه های کاربردی این هیات برای نظارت دقیق بر اماکن ورزشی استان خبر داد.

به گزارش دفتر گیلان پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر محمد حق شناس با بیان اینکه مرحله سوم بازرسی از باشگاههای استان آغاز شد، افزود: از آنجایی که ستاد نظارت بر سلامت اماکن ورزشی نقش نظارتی دارد کیفیت بازرسی ها از اهمیت بالایی دارد چرا که امروزه همه به دنبال حفظ سلامت هستند. در حال حاضر از نظر علمی و پزشکی یکی ازبزرگترین عوامل تاثیر گذار برسلامت فردی انجام تمرینات ورزشی است که این مهم نیازمند وجود محیط سالم ورزشی است و ستاد های استانی راستای فعالیت های  فدراسیون پزشکی ورزشی از طریق این ستاد در پی ایجاد این محیط هستند.

وی با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی گیلان مرحله اول و دوم  بازرسی را به پایان رساند ، افزود: در تلاش محیط سالم از نظر نبود دوپینگ و مکملهای غذایی، بهداشت اماکن، به روز بودن اطلاعات مدیران و مربیان ورزشی برای مجموعه باشگاه های ورزشی هستیم.

دکتر حق شناس خاطر نشان کرد: هیات پزشکی ورزشی استان گیلان نیز در همین راستا با تشکیل کارگروه مشترک با اداره کل ورزش ، برگزاری جلسات با ناظرین استان، برگزاری دوره های آموزشی ویژه ناظرین، برگزاری دوره های آموزشی دوپینگ و بازدید از اماکن ورزشی و ثبت آنان در سامانه نظارت تلاش می کند تا به بهترین شکل نقش خود را در این خصوص در قبال جامعه ورزش ایفا کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.