یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان:

نگاه عدالت محور فدراسیون پزشکی ورزشی بی نظیر است

دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان نگاه عدالت محور فدراسیون پزشکی ورزشی در جهت توزیع امکانات به نقاط مختلف کشور از جمله مناطق محروم و کمتربرخوردار را ستود.

به گزارش دفتر سیستان و بلوچستان پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، حسین ثوری که صبح امروز در دفتر خود پذیرای دکتر غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی بود، با تمجید از اقدام این فدراسیون در ایجاد مرکزفیزیوتراپی ورزشی در زاهدان، تصریح کرد: ریاست فدراسیون پزشکی ورزشی  تنها رئیس فدراسیونی است که تا این حد به سیستان و بلوچستان بهاداده و با سرمایه گذاری قابل ملاحظه در جهت ایجاد زیر ساخت در این نقطه از کشور اقدام کرده است.

وی افزود: بی گمان این رویکرد که در ذیل اهداف کلان نظام اسلامی انجام می شود، می تواند الگویی برای دیگر بخش های ورزشی کشور باشد که ضمن پرهیز از تمرکز امکانات در مرکز به نقاط مختلف بویژه نقاط کمتر برخوردار بپردازند.

 در این دیدار کوتاه که در آستانه افتتاح ساختمان اداری و مرکز فیزیوتراپی ورزشی هیات پزشکی ورزشی سیستان و بلوچستان انجام شد، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون با گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر، راه اندازی این مرکز را هدیه فدراسیون پزشکی ورزشی در این ایام خجسته به ورزشکاران و عموم مردم این خطه از ایران اسلامی توصیف کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.