دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی سیستان و بلوچستان برگزار شد

مجمع سالیانه هیات

مجمع سالیانه هیات پزشکی ورزشی سیستان و بلوچستان به ریاست دکتر نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی و با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان  ۱۷ بهمن ماه در زاهدان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هیات پزشکی ورزشی سیستان و بلوچستان در این مجمع رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن تبریک ایام مبارک دهه فجربیان کرد : طبق قانون و مقررات باید هر سال یکبار مجمع سالیانه هیات استان برگزار شود وگزارش عملکرد و و گردش مالی بررسی و تقویم سال آینده هیات ارائه گردد .

دکترغلامرضا نوروزی از نگاه ویژه فدراسیون به استانهای کم برخوردار خبر داد و گفت :تجهیز استانها به مراکز درمانی و فیزیوتراپی یکی ازاهداف اصلی ما  است که ازآنجایی که رفت و آمد به تهران برای ورزشکاران هزینه های زیادی دارد بیشتر تمرکزمان بر روی استانهایی ست که به لحاظ جغرافیایی دور از مرکز قرار دارند.

وی عملکرد هیات پزشکی استان سیستان و بلوچستان را باتوجه به  رشد ورزشکاران سازمان یافته و برنامه های مدونش بسیار خوب ارزیابی کرد و از خدمات شایسته هیات و اداره کل ورزش و جوانان تقدیر نمود.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان اختصاص پروژه کلینیک فیزیوتراپی ورزشی استان راخدمتی ویژه به ورزشکاران دانست و این مهم را نشان از نگاه بلند و عدالت محور فدراسیون پزشکی ورزشی در سطح کشور برشمرد.

حسین ثوری افزود :تاکنون  فدراسیون پزشکی حمایت های زیادی از ورزشکاران آسیب دیده استان نموده است و امید واریم با افزایش ورزشکاران سازمان یافته بتوانیم جایگاه هیات پزشکی استان را مرتفع نماییم.                                                                                                                                                                                                                                            

وی ارتباط و تعامل هیات پزشکی استان را با سایر هیات های بسیار  خوب و موثر اعلام کرد و افزود : این هیات با ارائه خدمات بسیار خوب در زمینه پوشش مسابقات کمک بزرگی به انجام رویدادهای مهم ورزشی استان نموده است.                                                                                                                                                                                                                                

شایان ذکر است:در این مجمع اشکانیان مسئول امور استان ها و نباتچیان مسئول روابط عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی حضور داشتند.                                                                                  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.