سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۴:۱۳

در محل اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار شد

برگزاری جلسه هماهنگی مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی با حضور رئیس دپارتمان ساحلی کشور

جلسه هماهنگی مسابقات ساحلی بوشهر

در روز سه شنبه گذشته، کمیته ای در بوشهر با ریاست بهروزیان فر مدیرکل ورزش و جوانان، رییس هیات پزشکی ورزشی استان و تنی چند از مسوولین کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش دفتر بوشهر، پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران: جلسه هماهنگی برگزاری مسابقات بین المللی فوتبال ساحلی با حضور رییس دپارتمان ساحلی فدراسیون فوتبال در بوشهر برگزار شد.

در روز سه شنبه کمیته ای در بوشهر با ریاست بهروزیان فرد مدیرکل ورزش و جوانان،  دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان و هیات فوتبال بوشهر و تنی چند از مسوولین برگزار شد.

 محمد نجفی رییس دپارتمان فوتبال ساحلی در بوشهر با اشاره به اهمیت مسابقات پرشین کاپ که برای اولین بار در ایران برگزار می شود بیان کرد: وی مهمترین دغدغه برگزار کنندگان را مهیا نمودن زمین برگزاری دانست و اضافه کرد، امروز بازدیدی از محل ساخت ورزشگاه داشتیم که بالحمد الله روند پیشرفت مناسبی را شاهد بودیم.

وی افزود: این مسابقات با نظارت فدراسیون جهانی برگزار می شود که در صورت رضایت آنها از روند برگزاری این مسابقات سال های آتی هم در بوشهر برگزار خواهد شد.

بهروزیان فرد مدیر کل ورزش و جوانان  هم گفت: ورزشگاه محل برگزاری بازی ها مطابق با استاندار های جهانی  تا زمان برگزاری بازی ها کاملا آماده خواهد شد.

دکتر وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان نیز در این جلسه گفت: تیم‌های پزشکی ورزشی‌، با توجه به اهمیت موضوع و حضور تیم‌های (ایتالیا، لهستان، اوکراین و تیم ملی ایران)  در این شهرستان و برای حضور در این تورنمنت پیش روی که تا چند روز آینده برگزار خواهد شد، با تمام امکانات موجود و کادر پزشکی مجرب  در خدمت اداره کل ورزش استان و مسابقات آتی  و جهانی هستند.

رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهرافزود: هیات پزشکی ورزشی استان، دارای بهترین کادر پزشکی ورزشی است و از نیروی زبده در هر قسمت پزشکی بهره می برد و همچنین توانایی این را دارد تا از این مسابقات از نظر پزشکی بخوبی پشتیبانی کند.  

گفتنی است: این مسابقات با حضور تیم های ملی ایتالیا، لهستان، اوکراین و ایران از 26 تا 28 بهمن در بوشهر برگزار می شود و در دهکده گردشگری و زمین ساحلی شهر بوشهر و کنار دریای نیلگون همیشه خلیج فارس برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.