پنجشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

فراخوان خانواده پزشکی ورزشی برای حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن ؛

پشتیبان تمامیت ارضی ایران ، نظام اسلامی و ولایت فقیه باقی خواهیم ماند

راهپیمایی 22 بهمن

خانواده پزشکی ورزشی ایران طی اطلاعیه ضمن اعلام آمادگی برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ، تاکید کرد که ملت ایران بار دیگر پاسخ قاطعی به دشمنی های عیان شده مستکبران عالم خواهند داد.

 به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، مدیران و کارکنان ستادی و استانی فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن گرامیداشت فجر انقلاب ،تصریح کردند: مرم ایران اسلام در 38 سال اخیر همواره نشان داده اند حاضر نیستند به هیچ قیمتی نهال آرمان و ارزش های نظام اسلامی که توسط حضرت امام خمینی(ره) بنیان نهاده شد و با هدایت های حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) روز به روز تناورتر گشته، ذره ای آسیب ببیند . بر این اساس در تمامی صحنه ها با حضور گسترده خود پاسخ دشمنان و بدخواهان این سرزمین عزیز را داده اند.

 در ادامه این اطلاعیه آمده است: اینک در سالگرد روزهای غرور آفرین و عزتمند پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، بار دیگر شاهد دشمنانی های بی پرده نظام سلطه و در راس آن آمریکا هستیم، لذا وظیفه خود می دانم که هچون تمامی سنوات گذشته حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن داشته و به عموم جهانیان اعلام داریم، این ملت و این مملکت همچنان استوار و مستقل و تا زمان تحقق حکومت عدل مهدی موعود(عج) پشتیبان تمامیت ارضی ایران نظام اسلامی ، و ولایت فقیه خواهد ماند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.