شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶

همزمان با ایام دهه مبارک فجر صورت گرفت؛

بهره برداری از مرکز فیزیوتراپی ورزشی استان فارس

 افتتاح مرکز فیزیوتراپی

طی مراسمی باحضور مسئولین و ورزشکاران، مرکز فیزیوتراپی ورزشی استان فارس ظهر امروز به مناسبت دهه پرفروغ فجر در شیراز افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش  دفتر استان فارس پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، این مرکز تخصصی فیزیوتراپی که توسط فدراسیون وهیات پزشکی ورزشی استان فارس با بهترین وکاملترین تجهیزات روز فیزیوتراپی برای تسریع در درمان ورزشکاران آسیب دیده در نظر گرفته شده است، ازهم اکنون می تواند به آسیب دیدگان ورزشی خدمات رسانی کند.

مجموعه پزشکی ورزشی می کوشد تا با خدمات کارآمد و به موقع خود و همچنین تجهیزات روز دنیا همواره در کنار جامعه ورزش بوده و با حمایت از ورزشکاران پویای و نشاط را در جامعه افزایش دهد و با آموزش های لازم مانع بروز آسیب های ورزشی شده یا به حداقل می رساند.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی استان فارس در مراسم افتتاح این مرکز با بیان اینکه اکنون ۳۰۰ میلیون تومان تجهیزات در این مرکز استقرار یافته  است، گفت: براساس مذاکراتی که با فدراسیون انجام داده‌ایم، بناداریم ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزات جدید به این مرکز اضافه کنیم.

دکتر صفرپور خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد که در آینده مرکزی بزرگتر در محلی که دسترسی به آن آسان‌تر باشد برای ایجاد مرکز فیزیوتراپی تخصصی، ‌ پیش‌بینی کرده و راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه استان فارس و شهر شیراز قطب پزشکی کشور محسوب می‌شود، گفت:  با توجه به جایگاهی که در پزشکی دارد، امیدواریم در آینده شاهد ارتقاء جایگاه هیات پزشکی ورزشی و ارائه خدماتی مطلوب ‌تر به جامعه ورزش باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.