سه‌شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶

نایب رئیس بانوان هیات پزشکی ورزشی فارس خبرداد:

دوره آموزشی روانشناسی موفقیت در ورزش های تیمی برگزار می شود

دوره آموزشی بانوان فارس

نایب رئیس بانوان هیات پزشکی ورزشی استان فارس از برگزاری دوره آموزشی روانشناسی موفقیت در ورزش های تیمی ویژه بانوان در شیراز خبر داد.

به گزارش دفتراستان فارس پایگاه خبری – تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر زهرا تمدن با اشاره به حساس بودن نقش مربی در افزایش کارآیی ورزشکاران و جهت افزایش سطح آگاهی مربیان ورزشی در زمینه روانشناسی بخصوص در حوزه بانوان، کمیته بانوان هیات پزشکی ورزشی استان فارس یک دوره آموزشی یک روزه در شیراز برگزار می کند.

وی موضوع این دوره آموزشی را موفقیت در ورزش های تیمی عنوان کرد و افزود: این دوره آموزشی با برنامه ریزی کمیته بانوان و کمیته آموزش هیات پزشکی ورزشی استان فارس در روز پنج شنبه 28 بهمن ماه از ساعت 9 الی 12 در سالن آمفی تئاتر هیات پزشکی ورزشی استان برگزار می شود.

مسئول کمیته بانوان هیات پزشکی ورزشی استان فارس خاطرنشان کرد: روانشناسی در تیم های ورزشی، ارتباط کارآمدمربی و ورزشکار، رشد شخصیت در ورزش و حاشیه ها، اعتماد به نفس ورزشی محور موفقیت و راهبرد حل مسئله و مقابله با فشار اردو و رقابت ورزشی از جمله موضوعاتی است که دکتر مجید چهارده چریک مدرس این دوره به ارائه آن می پردازد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.