چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱

ناظمی و نباتچیان از روابط عمومی ۴ فدراسیون ورزشی بازدید کردند

ناظمی

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال های اخیر با حضور افراد موجه در راس روابط عمومی فدراسیون های ورزشی قدم های روبه جلوی خوبی برداشته شد و باید در زمینه ایجاد امکانات بیشتر نیز تلاش کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مازیار ناظمی به همراه عبدالرضا نباتچیان دبیر کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزشی پیش از ظهر روز چهارشنبه ٢٧ بهمن ماه طبق برنامه قبلی از روابط عمومی های مستقر در ساختمان خیابان وفا آذر بازدید و با روسای چند فدراسیون حاضر از جمله رئیس فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی دیدار کرد.

ناظمی در ملاقات با  محمود صیدانلو از برنامه خوب فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی که با چندین دستگاه اتومبیل و موتور مسابقات شکوه خاصی به مراسم تجدید بیعت دوباره جامعه ورزش در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بخشیده بود، تشکر و قدردانی کرد و گفت : برنامه امسال یکی از بهترین برنامه های سال های اخیر بود.

وی همچنین ضمن ابراز رضایت از عملکرد روابط عمومی فدراسیون یاد آور شد: در سال های اخیر با حضور افراد موجه در راس روابط عمومی فدراسیون های ورزش ی قدم های روبه جلوی خوبی برداشته شد و باید در زمینه ایجاد امکانات بیشتر نیز تلاش کرد.

در این دیدار رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی نیز ضمن تشکر از ناظمی برای حضور در این فدراسیون، گفت : با حضور جنابعالی شرایط خیلی خوبی در روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان به عنوان یک چهره شناخته شده رسانه ای حاصل شد و با حضور دکتر سلطانی فر و انتصاب های خوب، مطمئنا روزهای بهتری در انتظار ورزش کشور خواهد بود.

بر اساس این گزارش، ناظمی و نباتچیان با روسا و مدیران روابط عمومی فدراسیون های اسکواش، اسکیت و شمشیربازی نیز دیدار کرد.

در این دیدار ها که در ادامه بازدیدهای کارگروه روابط عمومی های فدراسیون های ورزش ی به منظور ارزیابی آنها صورت گرفت، در خصوص مسائل مختلف روابط عمومی فدراسیون های ورزشی و ارتباط موثر آن ها با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان بحث و تبادل نظر شد.

قرار است در سمینار سالانه روابط عمومی های ادارات کل ورزش و جوانان استان ها که چهارم اسفندماه در تهران برگزار می شود، مسولان روابط عمومی فدراسیون ها و استان ها جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.