یکشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

معاون ورزش امور بانوان استان قم:

رسیدگی به امور سلامت موجب دلگرمی بانوان ورزشکار است

از دریچه دوربین؛

معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم نقش هیات پزشکی ورزشی استان را در تامین سلامت ورزشکاران ستود.

به گزارش دفتر قم پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، سیده لیلا عنبری با همراهی سمیه تقیان نائب رئیس هیات پزشکی ورزشی در حاشیه برنامه توزیع جعبه کمک های اولیه به باشگاه های ورزشی گفت: رسیدگی به سلامت ورزشکاران موجب دلگرمی جامعه ورزش است که این امر مهم توسط هیات پزشکی ورزشی به خوبی انجام شده است.

معاون امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به خدماتی که این هیات قبل و بعد از آسیب های ورزشی به ورزشکاران ارائه می کند، گفت: با بهره گیری از این ظرفیت ها در جهت سلامت جسمی کامل کلیه بانوان ورزشکار گام های اساسی برداشته شود. در این رابطه از طرح تجهیز کلیه باشگاه ها به جعبه کمکهای اولیه استقبال و از خدمات هیات پزشکی ورزشی تشکر کردند.

سمیه تقیان نائب رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قم نیز با اشاره به خدمات متنوع، گسترده و به روز این هیات به ورزشکاران استان علی الخصوص در بخش بانوان، آمادگی هیات را برای توسعه خدمات  درمانی و علمی و به روز درحوزه ورزش بانوان اعلام کرد و گفت: همان طور که تا به حال نشان داده شده رسیدگی به سلامت ورزشکار سرلوحه کار هیات پزشکی ورزشی قم بوده است  و ما نیز از هیچ تلاش برای ایجاد بستری برای سطح سلامت ورزشکاران کوتاهی نخواهیم کرد.

وی افزود:به دستور دکتر محمد گل فشان رئیس هیات پزشکی ورزشی استان قم کلیه اماکن ورزشی را که از نظر بازرسی  عملکرد قابل قبولی داشته اند مجهز به جعبه کمکهای اولیه نیز خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.