یکشنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰

مجمع عمومی هیات پزشکی ورزشی آذربایجان شرقی برگزار شد

مجمع آذربایجان شرقی

مجمع عمومی و سالیانه هیات پزشکی ورزشی استان آذربایجان شرقی با حضور دکتر غلامرضا نوروزی ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و جمشید نظمی مدیرکل ورزش و جوانان استان بر گزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مجمع که در  در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی از هیات پزشکی ورزشی استان به عنوان یکی از  فعال ترین هیات های کشور یاد کرد.

وی آذربایجان شرقی را دارای پتانسیل بالای ورزشی علی الخصوص در زمینه ورزش قهرمانی دانست و وجود مراکز تخصصی ورزشی همچون فیزیوتراپی تخصصی ورزشی، روانشناسی ورزشی و ارتوپدی تخصصی ورزشی را در استان لازم و ضروری دانست.

 همچنین نظمی مدیر کل ورزش و جوانان استان هیات پزشکی ورزشی استان را یکی از مستعد ترین و کم حاشیه ترین هیات های استان برشمرد.

جمشید نظمی از نظم و انضباط حاکم و پیگیری به موقع وظایف و عملکرد عالی هیات پزشکی ورزش استان تمجید کرد و نظم و انضباط موجود را سرچشمه گرفته از وجود کادر مجرب در بدنه هیات و رئیس موفقی مانند دکتر هادی دانست که با برنامه ریزی و مدیریت دقیق توانسته هیات را به یکی از هیات های موفق در استان تبدیل کند.

مجمع عمومی و سالیانه هیئت پزشکی ورزشی استان با حضور رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی کشور، مدیر کل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضاء مجمع روز شنبه هفتم اسفند ماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.

معاون ورزش و جوانان استان در ابتدای جلسه پس از خیر مقدم به اعضای مجمع ایام فاطمیه را به حاضرین تسلیت گفت.

در این مجمع دکتر علیرضا هادی رئیس هیات پزشکی ورزشی استان به تشریح فعالیت ها و عملکرد هیات و گزارش مالی هیات پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.