پنجشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

دکتر نوروزی در مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی:

سال 95 خدمات قابل توجهی به ورزشکاران و ملی پوشان ارائه شد

مجمع عمومی فدراسیون پزشکی ورزشی

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: این فدراسیون با شعار پشتیبانی از ورزش قهرمانی و توسعه دهنده ورزش همگانی همواره همراه ورزش بوده است و با هدف رشد ورزش کشور فعالیت‌های خود را برنامه‌ریزی و ساماندهی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی در مجمع عمومی سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی که در مشهد برگزار شد ضمن ارائه گزارش عملکرد این فدراسیون، اظهار کرد: یک نمونه از فعالیت‌های شاخص و بارز ما کمک به بهداد سلیمی قهرمان ارزنده کشورمان بود. این ورزشکار چه در مرحله عمل جراحی و چه در مرحله توان بخشی بعد از آن در داخل کشور معالجه شد.

دکتر نوروزی تاکید کرد: هم اکنون فعالیت‌های فدراسیون پزشکی ورزشی در مورد معالجه ورزشکاران در بهترین سطح انجام می‌شود و ما می‌توانیم میزبان ورزشکاران سایر کشورها در این زمینه باشیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: استان‌ها بازوان اصلی فدراسیون هستند و ما با هدف تمرکززدایی توجه ویژه‌ای به استان‌ها داشتیم و با دقت فعالیت‌ها و برنامه‌های آنان را رصد می‌کنیم.

وی ادامه داد: در طول سال جاری خدمات عالی از سوی فدراسیون و هیات‌های استانی ارایه شده است. استان‌ها باید بتوانند در حوزه خدمات به ورزشکاران مستقل از مرکز عمل کنند و ما برای این حوزه برنامه‌ای جدی خواهیم داشت و از استان‌ها این موضوع را مطالبه می‌کنیم.

دکتر نوروزی تصریح کرد: هیات‌های استانی، ‌کلاس‌ها و دوره‌های مختلف به منظور دانش افزایی و کمک به ورزشکاران انجام داده‌اند که این فعالیت‌ها باید در سال آینده گسترش پیدا کند. استان خراسان رضوی نیز در حوزه هیات پزشکی ورزشی خود فعالیت‌های ارزشمند و قابل توجهی انجام داده است.

وی تصریح کرد: ما باید به سمتی برویم که در حوزه روان‌شناسی و تغذیه فعالیت‌های بیشتری را به نمایش بگذاریم، البته باید فدراسیون‌های دیگر هم به سمت ما بیایند و با ما همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.