یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

کتاب "ژوزه مورینیو ، نزدیک و صمیمی" ترجمه شد

کتاب مورینیو

کتاب " ژوزه مورینیو ، نزدیک و صمیمی" اثر رابرت بیسلی بریتانیایی ، توسط کمیته روانشناسی هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل ترجمه شد و قرار است اردیبهشت ماه 96 در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران رسما رونمایی شود.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، ژوزه مورینیو پرتغالی که به آقای خاص فوتبال مشهور است در بیش از یک دهه اخیر افتخارات متعددی را در لیگ های مختلف دنیا از آن خود کرده است ، در حال حاضر هدایت تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس را برعهده دارد و به افتخارآفرینی با این باشگاه مطرح فوتبال دنیا می اندیشد.

 کتاب " ژوزه مورینیو ، نزدیک و صمیمی" را "رابرت بیسلی" خبرنگر و نویسنده معروف بریتانیایی نوشته است کسی که رابطه نزدیکی با مورینیو داشته و در این کتاب که شامل 45 فصل است، اتفاقات حد فاصل سال های  2003 تا اواخر 2016 زندگی مورینیو را به تصویر کشیده است.

 در معرفی این کتاب آمده است:«ژوزه مورینیو بدون شک یکی از مربیان و رهبران بزرگ فوتبال در دنیاست. شیوه های خاص رفتاری و فلسفه های مربیگری او موجب شده است تا به یکی از جذاب ترین و محبوب ترین چهره های فوتبال دنیا تبدیل شود.

 نویسنده کتاب ویژگی های شخصی و حرفه ای مورینیو را به بهترین شکل و بدون دخیل کردن برداشت های شخصی از شخصیت اصلی داستان، بازگو می کند. نکته های موجود در این کتاب و زندگی یک انسان خاص می تواند سرشار از زیبایی ها و درس های آموزنده برای خوانندگان مختلف فوتبالی و غیر فوتبالی باشد.»

"هاشم فعال"، مسئول کمیته روانشناسی هیات پزشکی ورزشی استان اردبیل به همراه "وحید رحیمی" و "فاطمه حیدری" با حمایت هیات پزشکی ورزشی اردبیل این کتاب را ترجمه کرده و انتشارت توپ آن را منتشر می کند.

یادآور می شود ، فدراسیون پزشکی ورزشی و هیات های استانی فعالیت های آموزشی خود در زمینه های مختلف ورزش را علاوه بر فضای مجازی و برگزاری دوره های آموزشی ، همواره و در طول سال با انتشار کتاب و جزوه های آموزشی پیگیری می کنند و انتشار این کتاب در همین راستا صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.