دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱

تجلیل از هیئت های پزشکی ورزشی برتر شهرستان های استان لرستان

تقدیر از هیات های برتر استان

از هیئت های پزشکی ورزشی برتر شهرستان های استان که در زمینه ساماندهی ورزشکاران موفقیت چشمگیری داشتند، توسط هیئت پزشکی ورزشی لرستان تقدیر شد.

به گزارش دفتر لرستان، پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران: در جلسه ای که صبح امروز به منظور تقدیر و تجلیل از هیئت های پزشکی ورزشی شهرستان های استان برگزار گردید، دکتر محمود امرائی، با اشاره به عملکرد هیئت پزشکی ورزشی استان در سال ۹۵، آمار ورزشکاران سازمان یافته استان را به تفکیک شهرستان ها  تشریح و مقایسه ای میان این آمار در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ ارائه کرد. دکتر امرائی با اشاره به رشد نزدیک به ۵% در آمار ورزشکاران سازمان یافته استان در سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ اظهار کرد: با تلاش بی وقفه مسئولین هیئت شهرستان ها در سال ۹۵، تمام  شهرستان ها افزایش قابل قبولی در تعداد ورزشکاران سازمان یافته داشته اند.

دکتر علی یاور عزیزپور، مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان، نیز ضمن قدردانی از تمامی مسئولین شهرستان ها، بیان کرد که لازم است تعداد ورزشکاران سازمان یافته استان در سال آینده به بالای پنجاه هزار نسبت جمعیت رسانده شود. در پایان این جلسه، ابتدا با تقدیر ویژه از شهرستان های خرم آباد، الشتر و کوهدشت به عنوان هیات های پزشکی ورزشی برتر در سال ۹۵، از دیگر شهرستان ها نیز با اهدای لوح و جوایزی تقدیر شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.