شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲

با تصویب مجمع عمومی فدراسیون؛

تعرفه خدمات درمانی پزشکی ورزشی برای سومین سال پیاپی ثابت ماند

محمد گل فشان

رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان قم با حضور در مجمع سالیانه فدراسیون پزشکی ورزشی از تثبیت هزینه دریافتی برای بیمه ورزشکاران قم در سال ۱۳۹۶ خبر داد

به گزارش دفتر قم پایگاه اطلاع رسانی خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر گل فشان اظهار کرد: همانند سال ۱۳۹۵ هزینه یک سال برخورداری از خدمات بیمه ورزشی برای تمامی ورزشکاران فعال در استان قم، همان مبلغ ۱۵ هزار تومان است و هیچ‌گونه افزایش قیمت نسبت به سال قبل نداشته‌ایم.

گل فشان ابراز کرد: اضافه شدن خدمت درمانی جدید در مقابل آسیب‌هایی که برای ورزشکاران حادث می‌شود از جمله دیگر خدمات مثبت برای بیمه‌های سال ۹۶ است و نرخ بیمه همان ۱۵ هزار تومان برای ۳۶۵ روز است.

رئیس هیئت پزشکی ورزشی عنوان کرد: ورزشکاران می‌توانند با واریز مبلغ ۱۵ هزار تومان به شماره حساب ۰۱۰۲۴۴۰۲۴۴۰۰۲ بانک ملی به نام فدراسیون پزشکی ورزشی و تحویل فیش واریزی خود به هیئت پزشکی ورزشی استان قم برای دریافت کارت بیمه ورزشی سال ۹۶ اقدام کنند.

وی افزود: البته به هنگام مراجعه به این دفتر این هیئت برای دریافت کارت بیمه ورزشی سال جدید، مراجعه کنندگان باید اصل یا کپی کارت ملی را نیز برای دریافت کارت بیمه ورزشی جدید ارائه کنند.

وی یادآور شد: بر اساس قانون، فعالیت تمامی باشگاه‌های ورزشی بدون برخورداری اعضای آنها از کارت بیمه ورزشی مغایر با مقررات است و شرکت در هر میدان رقابتی یا تمرین، بدون همراه داشتن کارت بیمه ورزشی، سلامت جسم ورزشکاران را تهدید می‌کند.

گلفشان تصریح کرد: بدون بیمه ورزشی تمرین کردن یا حضور در مسابقات، بعضی وقت‌ها آسیب‌های جبران‌ناپذیر با هزینه‌های سنگین درمانی برای ورزشکاران را ایجاد می‌کند که از این بابت به تمامی عزیزان ورزشکار هشدار می‌دهیم که حتما از کارت بیمه ورزشی برخوردار باشند. و همچنین با معرفی مراکز وابسته به هیئت پزشکی ورزشی استان قم، بیان کرد: دفتر این هیئت در مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی قم واقع در کوچه شماره هشت خیابان دورشهر با شماره تماس ۳۷۷۳۴۶۷۰ در دو نوبت صبح از ساعت ۸ الی ۱۳ و عصر از ساعت ۱۶ الی ۲۱ آماده پاسخگویی در خصوص بیمه ورزشی است.

دکتر گل فشان با اشاره به ارائه خدمات با داشتن کارت بیمه ورزشی اظهار داشت: با توجه به نیاز ورزشکاران به تغذیه سالم و همچنین استفاده درست از مکملهای ورزشی این هیئت تصمیم گرفت مرکز تغذیه خود را در کوچه شماره پنج خیابان شهدای هفتم‌تیر به شماره پلاک ۲۳ دراوایل سال جاری افتتاح کند و خدمتی دیگر به جامعه ورزش داشته باشد.و عزیزان ورزشکار با داشتن کارت عضویت کمیته خدمات درمانی از ۳۰ درصد تخفیف از این خدمات استفاده نماید.

وی در پایان اظهار کرد: همچنین مرکز فیزیوتراپی صبا واقع در کوچه شماره یک خیابان شهدای هفتم‌تیر، جنب داروخانه هلال احمر با شماره تماس ۳۶۵۰۵۴۹۲، مرکز روانشناسی و مشاوره با همین نشانی جنب ساختمان پزشکان میلاد با شماره تماس ۳۶۵۰۵۴۸۶ در خصوص بیمه ورزشی پاسخگو هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.