یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۲

پیام تبریک سال نو

تبریک دکتر وحدت به هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر

پیام تبریک دکتر وحدت

دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکاران، سال نو را به کارکنان هیات، ستاد خدمات درمانی، ستاد نظارتی بازرسین، کادر درمانی پزشکی، تبریک گفتند، و سالی توام با موفقیت و بهروزی در سال 96 را برای خانواده بزرگ پزشکی استان بوشهر آرزو کردند.

به گزارش دفتر بوشهر، پایگاه خبری و تحلیلی پزشکی ورزشی ایران: دکتر سودابه وحدت رییس هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر ضمن تقدیر و تشکر از کلیه همکاران، سال نو را به کارکنان هیات،   ستاد خدمات درمانی، ستاد نظارتی بازرسین، کادر درمانی پزشکی، را تبریک گفتند، و سالی توام با موفقیت و بهروزی برای ۹۶ را برای خانواده بزرگ پزشکی استان بوشهرآرزو کردند.

متن پیام تبریک رییس هیات پزشکی استان بوشهر

با سلام

اکنون که طبیعت جان تازه ای گرفته و همه موجودات و جانداران جان تازه ای گرفته اند، اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خانواده بزرگ هیات پزشکی ورزشی استان بوشهر،  به لحاظ همکاری در سال ۹۵،  این نوروز باستانی(سال ۹۶)  را به کلیه (همکاران، کارکنان هیات،   ستاد خدمات درمانی، ستاد نظارتی بازرسین، کادر درمانی پزشکی) همراه با خانواده محترمشان شادباش و تهنیت عرض می کنم. امیدوارم در سال پیش رو، با هم فکری و همدلی بیشتر سالی پر برکت و موفقیت برای خانواده بزرگ  هیات پزشکی ورزشی استان باشد، و (یا محول الحول والاحوال) در ضمیرمان تحقق یابد

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.