یکشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵

اولین نشست داخلی سال 96 هیات پزشکی ورزشی فارس برگزار شد

 نشست داخلی فارس

با حضور دبیر و کارکنان هیات پزشکی ورزشی استان فارس اولین نشست داخلی سال 96برگزار شد.

با حضور دبیر و کارکنان هیات پزشکی ورزشی استان فارس اولین نشست داخلی سال 96برگزار شد.

به گزارش دفتر استان فارس پایگاه  خبری -  تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ،اولین نشست داخلی هیات پزشکی ورزشی استان فارس در سال جدید، صبح امروز یکشنبه 6 فروردین ماه 96 در دفتر دبیر هیات استان برگزار شد.

در این نشست که جهت هماهنگی بیشتر برای اجرای وظایف محوله کارکنان در سال جدید برگزار گردید، دبیر هیات به اجرای تقویم اجرایی در سال 96 نیز اشاره کرد.

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان فارس با تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید و با آرزوی سالی پرخیر و برکت برای کارکنان و همچنین ورزشکاران ، سال جدید را سالی توام با برنامه های کاربردی و متنوع در حوزه پزشکی ورزشی عنوان کرد.

محمدجواد کشاورز با بیان اینکه پزشکی ورزشی با خدمات گسترده خود بعنوان چتر حمایتی بر سر جامعه ورزش عمل می کند،افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال جدید تلاش می کنیم تا زمینه پیشرفت و رشد ورزشکاران بیشتر از گذشته فراهم شود تا جامعه ورزش استان بتواند با دغدغه خاطر کمتر و با آرامش بیشتری به فعالیت های ورزشی خود بپردازند.

وی با اشاره به جایگاه مهم پزشکی ورزشی در جامعه ورزش تصریح کرد: با عملکرد خوب کارکنان هیات پزشکی ورزشی استان فارس در سال گذشته و با تلاش شبانه روزی که توسط سرپرست و کارکنان این هیات در راستای ارائه خدمات مطلوب به جامعه ورزش صورت گرفت ،توانستیم از یک رشد قابل توجهی در اطلاع رسانی و پاسخگویی به جامعه ورزش برخوردار شویم.

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان فارس در ادامه سال جدید را سالی برنامه ریزی شده در پزشکی ورزشی استان عنوان کرد و اظهار داشت: امیدواریم به یاری خداوند متعال در سال جدید هم با تلاش و کوشش کارکنان و حجم بالای برنامه هایی که پیش رو داریم ، شاهد موفقیت های چشمگیر در این حوزه باشیم.

محمد جواد کشاورز در پایان این جلسه بر رعایت مقررات ، امانت داری، تکریم ارباب رجوع ، رعایت دقیق دستورالعمل های سازمانی و مقررات فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران نیز تاکید  کرد.


 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.