دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰

دکتر عرب عملکرد سال ۹۵ هیات پزشکی ورزشی سیستان بلوچستان را تشریح کرد

علی عرب

به گزارش دفتر استان سیستان و بلوچستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران دکتر عرب به ارائه گزارشی از عملکرد کمیته های مختلف هیات پرداخت و گفت :در سال ۹۵ تعداد ورزشکاران سازمان یافته به ۳۸۹۵۶ نفر رسید که نسبت به سال ۹۴ حدود ۴ هزار افزایش داشتیم.

به گزارش دفتر استان سیستان و بلوچستان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران دکتر عرب به ارائه گزارشی از عملکرد کمیته های مختلف هیات پرداخت و گفت :در سال ۹۵ تعداد ورزشکاران سازمان یافته به ۳۸۹۵۶ نفر رسید که از این تعداد ۲۷۸۹۷ آقا و ۱۱۱۵۸ خانم می باشند که در مقایسه با سال ۹۴ حدود ۴ هزار افزایش داشتیم. رشته های بومی محلی، همگانی و فوتبال بیشترین تعداد ورزشکاران را به خود اختصاص داده اند.

رئیس هیات پزشکی ورزشی سیستان و بلوچستان بیان کرد : کمیته پوشش مسابقات ۱۸۹۱ ساعت خدمات مطلوب به هیات های ورزشی ارائه داد و از طرف ستاد نظارت بر اماکن ورزشی در سال گذشته ۱۴۶ بازرسی از اماکن ورزشی صورت گرفت که به دنبال آن ۲ باشگاه پلمپ و به ۲۰ باشگاه تذکر داده شد.

وی آمار مصدومین را ۴۹ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۴۲ آقا و ۷ نفر خانم بودند که ۲۵ نفر آنها جهت درمان به درمانگاه فدراسیون معرفی شدند.

دکتر علی عرب اظهار داشت : در بخش آموزش یکی از مهمترین برنامه های سال گذشته برگزاری دوره آموزش روانشناسی ورزشی ویژه مربیان و معلمین ورزش استان با شرکت ۳۰۰ نفرخانم و آقا به مدرسی خانم دکتر سامع مدرس فدراسیون در زاهدان بود.

وی با اشاره به افتتاح ساختمان هیات و مرکز فیزیوتراپی ورزشی استان در بهمن ماه سال گذشته ابراز امیدواری کرد در سال جاری هیات بتواند خدمات مطلوبتر وکارامد پزشکی ورزشی به جامعه ورزش استان ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.