دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷

معرفی دکتر غزالیان به عنوان سرپرست کمیته توانبخشی

دکتر نوروزی: خدمات توانبخشی فدراسیون توسعه می یابد

کمیته توانبخشی

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی بر توسعه خدمات توانبخشی این فدراسیون به جامعه ورزش کشور و بهره گیری از همه ظرفیت ها در این راستا تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران ، دکتر غلامرضا نوروزی ظهر امروز(دوشنبه) طی مراسمی با حضور بازرس فدراسیون، ضمن تقدیر از تلاش های دکتر ابراهیم عباسی ، رئیس سابق کمیته توانبخشی این فدراسیون، دکتر فرشاد غزالیان را به عنوان سرپرست این کمیته منصوب کرد.

دکتر نوروزی در این مراسم با تاکید بر اینکه فلسفه وجودی فدراسیون پزشکی ورزشی چیزی جز ارائه خدمات به جامعه ورزش کشور نیست، تصریح کرد: در این راستا باید تمام تلاش خود را در همه ابعاد به کار بگیریم تا بهترین و متنوع ترین خدمات تخصصی ممکن را به جامعه ورزش بویژه ورزشکاران ارائه کنیم.

وی خدمات توانبخشی را از جمله خدمات ضروری و مورد نیاز جامعه ورزش دانست و گفت: در این بخش انتظار این است از این پس با تلاش دوچندان در جهت جلب رضایت جامعه ورزش گام برداشته شود و این مهم مستلزم اهتمام دوچندان همکاران ستادی و استانی فعال در این بخش است.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ، خاطرنشان کرد: کمیته توانبخشی فدراسیون پیش از این و در مقاطع مختلف خدمات شایان توجهی را به جامعه ورزش ارائه داده است با این حال با توجه به سخت افزار کم نظیر در کلینیک فدراسیون و همچنین نیروی کارآمد ، متخصص و مجرب انسانی شاغلی در این بخش و همچنین تجارب دکتر غزالیان ، اطمینان داریم خدمات این بخش توسعه چشمگیری خواهد یافت.

در این مراسم دکتر غزالیان نیز طی سخنان کوتاهی با اشاره به تجارب خود و همکارانش در کمیته توانبخشی فدراسیون رویکرد اصلی خود را در این کمیته برنامه محور شدن فعالیت ها برشمرد و ابراز امیدواری کرد که این کمیته بتواند در دوره جدید انتظارات جامعه ورزش را بیش از پیش برآورده سازد.

دکتر غزالیان سوابق مدیریتی چون مدیر کلی تربیت بدنی دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات،   دبیرکمیته آموزش فدراسیون وزنه برداری، ریاست کمیته علمی وپژوهشی انجمن فیزیوتراپی عضو هیت موسس انجمن فیزیوتراپی ورزشی را در کارنامه دارد.

مدرس کنفدراسیون وزنه برداری آسیا ، مدرس دوره های آموزشی فدراسیون پزشکی ورزشی ، عضو کمیته آموزش و تحقیقات فدراسیون پرورش اندام از دیگر سوابق اوست.

تهیه و انتشار بیش از 20 طرح تقیقاتی و مقاله علمی ، انتشار5 کتاب تخصصی در زمینه پزشکی  ورزشی ، سخنرانی در هفت کنگره بین المللی ورزش ، شرکت در  چهار کارگاه بین المللی تخصصی پزشکی ورزش در کارنامه علمی دکتر غزالیان به چشم می خورد.

وی سال هاست عضو کمیته توانبخشی فدراسیون پزشکی ورزشی است.

برای مشاهده گزارش تصویری این مراسم اینجا کلیک کنید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.