چهارشنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۳

دکتر جمالیزاده با سرپرست ورزش و جوانان سیرجان دیدار کرد

بازدید از هیأت پزشکی ورزشی سیرجان

دکتر حسین جمالیزاده ضمن بازدید از هیأت پزشکی ورزشی سیرجان، با سرپرست ورزش و جوانان آن شهرستان نیز دیدار کرد.

به گزارش دفتر استان کرمان پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر حسین جمالیزاده و اکبرچاوشیان رئیس و دبیر هیأت پزشکی ورزشی استان، ضمن بازدید از هیأت پزشکی ورزشی سیرجان، با حضور در اداره ورزش و جوانان آن شهرستان، درنشست مشترکی با سرپرست ورزش و جوانان، عملکرد هیأت پزشکی ورزشی سیرجان را ارزیابی کردند.

در این نشست، زهرا امیری سرپرست ورزش و جوانان سیرجان با اشاره به آمار ورزشکاران سازمان یافته آن شهرستان، عملکرد هیأت پزشکی ورزشی را مثبت و تحسین برانگیز دانست و از تلاش های دکتر ابراهیمیان قدردانی کرد.

در ادامه دکتر منصورابراهیمیان رئیس هیأت پزشکی به ارائه گزارشی از عملکرد سال گذشته وبرنامه های آتی این هیأت پرداخت و ضمن اشاره به نحوه همکاری و تعامل با سایر هیأت های ورزشی و معادن شهرستان بخصوص گل گهر، جذب سرمایه و توسعه فعالیت های پزشکی ورزشی و تخصیص و تجهیز دفتر هیأت را نتیجه همین تعامل ها دانست.

در پایان دکتر جمالیزاده ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته، افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته سیرجان را حاصل مدیریت و برنامه ریزی و همکاری اداره ورزش و جوانان آن شهرستان با هیأت پزشکی ورزشی دانشت و خواستار تداوم فعالیت ها در زمینه پزشکی ورزشی شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.