جمعه ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵

دکتر امرائی در تشریح عملکرد هیات لرستان:

محمود امرایی

دکتر محمود امرائی، رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان، ضمن ارائه رضایتمندی از آمار بیمه شدگان ورزشی شهرستان های استان لرستان در سال 95 گفت: خوشبختانه رشد این آمار نسبت به سالهای گذشته چشم گیر بوده است.

به گزارش دفتر لرستان، پایگاه خبری تحلیل پزشکی ورزشی ایران: دکتر محمود امرائی، رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان، ضمن ارائه رضایتمندی از آمار بیمه شدگان ورزشی شهرستان های استان لرستان در سال ۹۵ گفت: خوشبختانه رشد این آمار نسبت به سالهای گذشته چشم گیر بوده است. بیمه ورزشی و آمار ورزشکاران سازمان یافته در دست یابی به اهداف و موفقیت های ورزشی در هر استانی بسیار حائز اهمیت می باشد و جامعه ورزش و ورزشکاران هر استانی در سایه حمایت هیات پزشکی ورزشی و کادر پزشکی آن می توانند به موفقیت دست یابند.

وی افزود: در سالی که گذشت سعی بر آن بود که بهترین خدمات را به ورزشکاران لرستانی ارائه دهیم. در این راستا ۴۵۴۴۵ نفر از ورزشکاران، تحت پوشش بیمه ورزشی قرار گرفتند که نسبت به سال گذشته رشد ۵% درصدی را شاهد بوده ایم. با توجه به این موضوع که  هیات لرستان از استان های پیشگام در امر یک ساله نمودن بیمه ورزشی بوده است، می توان این موضوع را از جمله عوامل موثر در افزایش آمار ورزشکاران سازمان یافته دانست. هم چنین در همین راستا، با برگزاری جلسات متعدد با روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها، راه کارهای مناسبی برای افزایش آمار بیمه شدگان مطرح شد که در دستیابی به این امر، این راه کارها نیز اهمیت داشتد.

دکتر محمود امرائی با اشاره به تعامل و همکاری های گسترده  با ادارات و ارگان های مختلف از جمله علوم پزشکی، اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری استان گفت: در سال 95 توانستیم حدود ۱۶ دوره و کارگاه آموزشی با موضوعات مختلفی از جمله دوپینگ و مکمل های ورزشی، تغذیه و روانشناسی ورزشی، کمک های اولیه و آسیب های ورزشی، در راستای ترویج ورزش پاک و آگاهی از اهمیت وجود بیمه ورزشی برای ورزشکاران، برگزار کنیم.

 وی در ادامه گفت:سلامت باشگاه ها و اماکن ورزشی از موضوعات بسیار مهم در کاهش آسیب های روحی و جسمی ورزشکاران می باشد که با نظارت و بازدید ستاد نظارت بر سلامت باشگاه ها ، حدود ۵۶۰ باشگاه مورد بازدید قرار گرفت که از این تعداد حدود ۲۱ پلمپ و ۹۶ تذکر و مابقی مورد تشویق قرار گرفتند.

وی افزود: در سال ۹۵، ۱۹۰ ورزشکار مصدوم از خدمات درمانی بیمه ورزشی استفاده کردند.  بیش از ۵۰ مشاوره در زمینه روانشناسی و ۴۰ مشاوره در زمینه تغذیه ورزشی را داشته ایم.

 رئیس هیات پزشکی ورزشی لرستان ادامه داد: یکی دیگر از خدمات هیات لرستان در سال ۹۵ به ورزشکاران لرستانی، عقد قرارداد با کلینیک فیزیوتراپی بعثت شهرستان خرم آباد و ارائه خدمات رایگان به مدت شش ماه اول عقد قرارداد به ورزشکاران مصدوم لرستانی بوده است و  ۴۰ نفر  از ورزشکاران مصدوم توانستند از این خدمات بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.